2shy Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #21 Del Skrevet 26. mai 2014 Godt du har en nødløsning som fungerer i mens da . Ja dette var faktisk en ganske magisk kombinasjon, hadde ikke lyst til å stå opp i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. mai 2014 #22 Del Skrevet 26. mai 2014 Så bra....eh...tror jeg . (Muligens ikke så bra når man MÅ opp.) Vet av erfaring hvor stor forskjell en madrass kan utgjøre. Jeg sov mye bedre da jeg fikk min nåværende, mens jeg sover elendig og våkner halvveis invalid når jeg er på besøk hos min mor. Gjestesenga hennes har en madrass som overhodet ikke matcher min rygg. Tror jeg må kuppe den en gang jeg er på besøk og kanskje investere i en bedre overmadrass der i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #23 Del Skrevet 26. mai 2014 Du har ambassadør ikke sant? Jeg er visst ikke skapt for Jensen, jeg er et snodig vesen! Mamma har en uuurgammel madrass med en litt fastere overmadrass fra IKEA som jeg ligger på hos henne. Pris sikkert 3000 kr. Ligger langt bedre enn i en Jensen. Kanskje like greit, så kan jeg bruke de 20 000 kr på noe annet gøy. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. mai 2014 #24 Del Skrevet 26. mai 2014 Du har ambassadør ikke sant? Jeg er visst ikke skapt for Jensen, jeg er et snodig vesen! Mamma har en uuurgammel madrass med en litt fastere overmadrass fra IKEA som jeg ligger på hos henne. Pris sikkert 3000 kr. Ligger langt bedre enn i en Jensen. Kanskje like greit, så kan jeg bruke de 20 000 kr på noe annet gøy. Haha Test av overmadrasser - DinSide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. mai 2014 #25 Del Skrevet 26. mai 2014 Jepp, jeg landet (bokstavelig talt) på Ambassadør og stortrives med den. Men for meg var den jo et sikkerstikk siden jeg kjente den madrasstypen fra før. (Eksen hadde det hos seg ) Dessuten har jeg ofte passet på å snikkikke på madrassmerket når jeg har sovet borte (enten på hotell eller andre steder) og sovet ekstra godt. Ofte har det vært en Jensen involvert i slike tilfeller, så jeg følte meg temmelig sikker. Har ikke angret en dag...eh...natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #26 Del Skrevet 27. mai 2014 Ja det er forskjell på folk skjønner jeg *ler* Arabella, linken virker ikke Har forøvrig lest tester, men ville gjerne høre folkets vurderinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå