AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 I går sa det klikk i ryggen min da jeg skulle bøye meg ned å ta opp et ukeblad fra gulvet. Har tidligere hatt store problemer med ryggen uten at legene fant ut noe. Var et år sykemeldt til sammen 4 måneder. Lurer på om jeg burde få meg en ukes sykemelding bare for å være sikker på at det ikke blir kronisk igjen?... Har en fysisk krevende jobb, men vi sliter med underbemanning, og jeg er ikke høyt i kurs fra før pga de tidligere ryggproblemene... Har selvfølgelig jobb hele helgen, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Gå på jobb i helgen og melde meg syk mandag og få sykemelding? Synspunkter? Grunnen til at jeg er redd for å få svi er at jeg har bare 80% stilling og ønsker høyere stilling hvis det blir noe mer ledig, og vet en kollega ble nektet høyere stilling fordi h*n hadde helseproblemer... Uff!Anonymous poster hash: 34869...7c0
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Prøv å få time for å ta en MR-scan av ryggen og så kanskje gå til en kiropraktor. Bor du i Oslo-området er UniLabs i Middelthunsgate stedet å gå. Har hatt problemer med ryggen jeg og, men for min del har det fungert å gå til kiropraktor. Også fysioterapeut kan fungere for den typen her. Jeg var og hos diverse leger men ingen fant ut noe som helst. Få sykemelding. Anonymous poster hash: 34f0c...1b5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Dette kan ikke vi vurdere. Dette må du ta opp med lege og så får han eller hun vurdere hva som er best for deg. Anonymous poster hash: b672c...07a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 De kan ikke nekte deg høyere stilling pga helseplager. Du sier dehar gjort dette, det er ikke rettferdig. Mn om du kjenner på at det kan minne om det du hadde tidligere vil jo en sykemelding ei uke kunne hindre mye. Lytt til kroppen Hilsen ei som har vært mye plaget med nakke.Anonymous poster hash: 96cd0...3c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå