Gå til innhold

Graviditetstest -haster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen er på vei til apoteket for meg men han tør ikke spørre selv :P så lurer på følgende, det er ca 2 dager til jeg skal ha mensen men har rare symptomer som vondt i bare den ene puppen (har aldri opplevd det før mens, alltid vondt i begge), vondt under navlen osv. Så skal vi på fest og jeg må vite at jeg kan drikke trygt.

Er det for tidlig og teste nå, og hva slags test er best å oppdage tidlig med, CB eller rfsu? Og hvilken CB er mest sensitiv for tidlig testing, digital eller den med to streker? Setter stoor pris på svar!

Anonymous poster hash: f7400...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor bruker du ikke prevensjon? Alle tester er like trygge.

Anonymous poster hash: 62ef9...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir glade for graviditet og

Anonymous poster hash: f7400...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha barnet om det er? Isåfall er det jo bare å drikke likevel :fnise:

Du vil jo finne ut om 2 dager om du får mensen uansett da, men alle tester er like trygge ja.



Anonymous poster hash: 0894a...a9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men googlet og det var delte meninger om digital at den må ha et visst antall hcg før sen slår ut, så lurer på om den "manuelle" er bedre. Blir jo ikke med morgenurin heller, men skal spare litt.

Anonymous poster hash: f7400...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men googlet og det var delte meninger om digital at den må ha et visst antall hcg før sen slår ut, så lurer på om den "manuelle" er bedre. Blir jo ikke med morgenurin heller, men skal spare litt. Anonymous poster hash: f7400...9a9

Det er så liten forskjell at det har lite å si når du tester rundt forventet mens.

Anonymous poster hash: 62ef9...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ha barnet om det er? Isåfall er det jo bare å drikke likevel :fnise:

Du vil jo finne ut om 2 dager om du får mensen uansett da, men alle tester er like trygge ja.

Anonymous poster hash: 0894a...a9d

Skal ha det om det er ja :) men har hørt det ikke er bra å drikke tidlig heller da, så hadde vært greit å vite. Klarer ikke drikke uten sigaretter heller :P

Anonymous poster hash: f7400...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd at den digitale kan slå ut seinere enn de andre. Vennina mi fikk ikke gravid på digital men hun var gravid. Det skal sies at dette var tidlig og hun og før forventet mens.

Anonymous poster hash: 4d184...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for tidlig å teste nå. Drikk alkoholfritt :)



Anonymous poster hash: 02486...a03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk alkoholfritt og dropp røyken sånn for sikkerhets skyld. :)



Anonymous poster hash: a33e6...326
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ på CB pluss (tror jeg den het), den med kryss, så får bare se men puppene er mindre ømme nå enn i dag morges bare så mensen er nok på vei :) bare rart å ha pms-smerter i den ene puppen, hehe.

Anonymous poster hash: f7400...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...