Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart ha prøvetime hos frisør, og er blitt anbefalt å ta med bilder av frisyrer jeg liker/kunne tenke meg. Jeg skal ha slør.

Hvordan skal dere andre ha håret på bryllupsdagen? Med eller uten slør? Har dere noen bilder å vise meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mellomlangt hår. Men håper jeg får satt det opp :)

Skrevet

Uff, jeg skal også ha prøvetime hos frisøren snart og jeg kan ikke mye om hår dessverre. Har ganske langt hår og kjolen min har blondedetaljer på ryggen som jeg har tatt bilde av. Håper egentlig på å vise bildene av kjolen til frisøren og at hun bare sier "da bør du ha det sånn og sånn" :P Ellers tror jeg at jeg ønsker det sånn halvveis/løst oppsatt. Helt stivt er ikke min greie.. Også skal jeg ha slør :) Men ja, jeg burde nok se etter bilder, jeg også ;)

Skrevet (endret)

Uff, jeg skal også ha prøvetime hos frisøren snart og jeg kan ikke mye om hår dessverre. Har ganske langt hår og kjolen min har blondedetaljer på ryggen som jeg har tatt bilde av. Håper egentlig på å vise bildene av kjolen til frisøren og at hun bare sier "da bør du ha det sånn og sånn" :P Ellers tror jeg at jeg ønsker det sånn halvveis/løst oppsatt. Helt stivt er ikke min greie.. Også skal jeg ha slør :) Men ja, jeg burde nok se etter bilder,

Endret av Marsmallows
Skrevet

Jeg blir å ha denne tenker jeg, er så vakker :D

Skrevet

Hei. Veninna mi hadde prøvetime hos en makeup-artist som var utrolig flink. Hun både sminket, klippet håret og satte det opp. Ble veldig fornøyd! :) Kan virkelig anbefale henne. Makeup-artisten heter Anette Klophus og holder til i Oslo. Legger ved en link. www.anetteb.klophus.com

Jeg har allerede vært i kontakt med henne for noen måneder siden, men da var hun allerede booket på min dag.. :(

Skrevet

Jeg blir å ha denne tenker jeg, er så vakker :D

Veldig vakkert :)

• Liker 1
Skrevet

Uff, jeg skal også ha prøvetime hos frisøren snart og jeg kan ikke mye om hår dessverre. Har ganske langt hår og kjolen min har blondedetaljer på ryggen som jeg har tatt bilde av. Håper egentlig på å vise bildene av kjolen til frisøren og at hun bare sier "da bør du ha det sånn og sånn" :P Ellers tror jeg at jeg ønsker det sånn halvveis/løst oppsatt. Helt stivt er ikke min greie.. Også skal jeg ha slør :) Men ja, jeg burde nok se etter bilder, jeg også ;)

Med blondedetaljer på ryggen ville jeg nok valgt å sette håret opp såpass at de synes i stedet for å bli skjult av håret. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor langt sløret er, og om du tenker å bruke det hele dagen. Hvis sløret uansett dekker blondene trenger du jo ikke ta hensyn til blondene på ryggen.

Skrevet (endret)

Nydelig frisyre i link

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...