blondien Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 (endret) hvordan liker gutter at jenta tar initiativ i sengen? hva liker du at hun gjør med deg? Endret 24. mai 2014 av blondien
Apehjerne Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Det må du nesten spørre den du skal ha sex med om 1
Cathrine88 Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Ta på, stryk og kyss ham over hele kroppen. Hvis du vil kan du nekte ham å ta på deg, eller binde ham fast mens du utforsker hva akkurat han liker best. Du kan for eksempel dytte ham opp mot veggen og rive av ham klærne, få ham med på en lekeslåsskamp, eller dra ham med deg inn på soverommet, på sofaen eller ned på gulvet. Ikke ta initiativ og forvent at han skal ta over, men fortsett å ha kontrollen selv etter at han er blitt med på leken. 2
Heeyaa Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Sett deg på ansiktet hans og ri fram og tilbake, opp og ned. Gjerne si noe skittent En sikker vinner
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 liker å dra han med på soverommet når han er opptatt, kle av han og dytte han ned på senga, og han har forbud mot å gjøre noe som helst mens jeg teaser han til han blir gal Anonymous poster hash: 092b9...08e
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Siden du spør om "liker gutter å bli kysset oppover halsen" (som ikke er særlig kontrollerende) mener du kanskje egentlig å spørre om hvordan jenter viser initiativ i senga? Hvordan være aktiv deltaker? Ganske stor forskjell på det å være den som "tar kontrollen", da er vi mer over på maktlek og lett bdsm Anonymous poster hash: 22cb4...729
blondien Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2014 Siden du spør om "liker gutter å bli kysset oppover halsen" (som ikke er særlig kontrollerende) mener du kanskje egentlig å spørre om hvordan jenter viser initiativ i senga? Hvordan være aktiv deltaker? Ganske stor forskjell på det å være den som "tar kontrollen", da er vi mer over på maktlek og lett bdsm Anonymous poster hash: 22cb4...729 hehe, ja. visste ikke helt hvordan jeg skulle forklare det :-)
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Bare gjør som du vil, blir du kåt av det så blir ihvertfall jeg kåt av det. Mann 39 Anonymous poster hash: 324bc...6dc 1
Gjest Funky Punk Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Alle menn er forskjellige så finn ut hva han liker og gjør de tingene Min mann elsker å bli overrasket, bli slengt ned på sengen og ikke få lov til å ta på meg. Han elsker at jeg tar styringen, gjerne tilfredsstiller meg selv osv. Min eks likte ikke slike ting. Han likte å ha mer kontroll, og om jeg onanerte så knakk jeg selvtilliten hans helt.
Gjest heihallo1998 Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Det varierer nok veldig fra person til person.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå