Gjest .-L-. Skrevet 28. mai 2014 #21 Skrevet 28. mai 2014 (endret) Nå spurte du ikke meg men Mener det er riktig til daglig osv.. Men akkurat på tinder syntes jeg hei! Hei skjera? Osv blir litt som alle andre, Stiller noen et spørsmål eller sier noe helt blåst noe som gjør at du må trekke på smilebåndet så er det lettere og svare Problemet med tinder og holde en sammtale gående der, for sikkert 7-8/10 er skeptiske til hele appen og tenker jeg kommer aldri til og møtte drømme partneren der. Jeg synes bare det virker veldig lite smart å forkaste noen fordi de ikke har en interessant nok åpningslinje. Har ikke prøvd tinder jeg, men vet om folk som har møttes gjennom appen. Jeg er nok mer fan av å sjekke irl.. Endret 28. mai 2014 av .-L-.
Viventium Skrevet 28. mai 2014 #22 Skrevet 28. mai 2014 Jeg synes bare det virker veldig lite smart å forkaste noen fordi de ikke har en interessant nok åpningslinje. Har ikke prøvd tinder jeg, men vet om folk som har møttes gjennom appen. Jeg er nok mer fan av å sjekke irl.. Ja enig med deg. Det er dumt og forkaste noen pga det, men jeg personlig tror det er lettere og opprette kontakt med og stille et spørsmål eller gjøre noe "ut av boksen" Tinder er faktisk litt gøy for du kan komme i kontakt med utrolig mange fler en i det daglige men foretrekker in real life selv.
Ferny Skrevet 29. mai 2014 #23 Skrevet 29. mai 2014 ..men det er jo ingen som er .. interessante. Hva er egentlig opplegget? Av de 635 så har vel kanskje.. 200 skrivet noe. Som regel er det av typen "Hei :-)", eller om de er litt eldre (typ 10 år+) er det som regel noe sant som "Hei deilige deg". Hva skjer med dette? Er det meningen at man liksom skal begynne å date noen av disse? Anonymous poster hash: 167e7...d00 Du har misforstått totalt. Du skal bare "like" de du finner interessante. DET er opplegget. Da får du færre matcher, men forhåpentligvis noen matcher med folk du faktisk er keen på. Stakkars deg. Dette var ikke lett. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #24 Skrevet 29. mai 2014 Jeg liker de jo.. men det er utelukkende på grunn av looksa.. Men det er ingen av de som virker annet enn dørrgende kjedlige. Anonymous poster hash: 167e7...d00
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #25 Skrevet 31. mai 2014 no biggie, jeg hadde over 1000 på en uke. trykket bare liker på de kjekkeste. nå er det ingen kjekke der igjen omtrent. Anonymous poster hash: 9c485...018
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå