AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 ..men det er jo ingen som er .. interessante. Hva er egentlig opplegget? Av de 635 så har vel kanskje.. 200 skrivet noe. Som regel er det av typen "Hei :-)", eller om de er litt eldre (typ 10 år+) er det som regel noe sant som "Hei deilige deg". Hva skjer med dette? Er det meningen at man liksom skal begynne å date noen av disse? Anonymous poster hash: 167e7...d00
Gjest alegria Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Som tydeligvis du har gjort, trykket mange av de sikkert liker, på alle. Så de vil nok bare se hvor mange matcher de får. 4
Leonora8 Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Oi. Har ca 300 match, men det er over en periode på 3-4 måneder kanskje du ikke er kresen nok?
lillsunshine Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 ..men det er jo ingen som er .. interessante. Hva er egentlig opplegget? Av de 635 så har vel kanskje.. 200 skrivet noe. Som regel er det av typen "Hei :-)", eller om de er litt eldre (typ 10 år+) er det som regel noe sant som "Hei deilige deg". Hva skjer med dette? Er det meningen at man liksom skal begynne å date noen av disse? Anonymous poster hash: 167e7...d00 Jeg synes det er innlysende at dersom man trykker ja på så mange og har så mange matcher, så orker en eller rekker en ikke å starte en samtale med alle, som en samtidig kan følge opp fullt. Når det er så mange blir det rett og slett tilfeldig. Men du vil jo skille deg positivt ut dersom du selv tar kontakt med noen av disse guttene som ikke har tatt kontakt med deg, logikken tilsier at de ikke tar kontakt med så mange ;-) Skift heller taktikk, og se hvor det fører. PS: Har du virkelig talt alle matchene? 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Hva er poenget med å trykke liker på alle du får opp a? Selvfølgelig får du mange match, men hvor mange er du egentlig keen på av de? Anonymous poster hash: 76195...d95 5
Skilpadden Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Jeg synes det er innlysende at dersom man trykker ja på så mange og har så mange matcher, så orker en eller rekker en ikke å starte en samtale med alle, som en samtidig kan følge opp fullt. Når det er så mange blir det rett og slett tilfeldig. Men du vil jo skille deg positivt ut dersom du selv tar kontakt med noen av disse guttene som ikke har tatt kontakt med deg, logikken tilsier at de ikke tar kontakt med så mange ;-) Skift heller taktikk, og se hvor det fører. PS: Har du virkelig talt alle matchene? Tallet står jo på tinder Litt uenig med noen her som sier at man ikke er kresen nok. Det finnes da mange kjekke der ute
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Ser ut som noen har misforstått litt. Jeg er mann. Er selvsagt noen jeg er mer keen på, men jeg mener.. hallo, det finnes da grenser for hvor prippen man skal være. Er en hel del som går i nei-takk bunken. Anonymous poster hash: 167e7...d00
lillsunshine Skrevet 24. mai 2014 #9 Skrevet 24. mai 2014 (endret) Tallet står jo på tinder Litt uenig med noen her som sier at man ikke er kresen nok. Det finnes da mange kjekke der ute Gjør det? Hvor ser jeg det? Edit: Never mind. Har visst 78 matcher siden 18 mai Endret 24. mai 2014 av lillsunshine 1
Gjest Idollet Skrevet 24. mai 2014 #10 Skrevet 24. mai 2014 0 matcher, trykker liker på alle Hatt det i et år. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. mai 2014 #11 Skrevet 24. mai 2014 Hvis det kun handler om å date folk og man ikke har interesse uten å ha pratet sammen, så gjør dere det for seriøst for tidlig. Så hva med å starte med å kommunisere litt og ta det derifra? Ingen er interessante hvis min kun ser på utseendet, for min del. Mennesker blir først interessante når de begynner å fortelle om seg selv. 1
Gjest .-L-. Skrevet 24. mai 2014 #12 Skrevet 24. mai 2014 ..men det er jo ingen som er .. interessante. Hva er egentlig opplegget? Av de 635 så har vel kanskje.. 200 skrivet noe. Som regel er det av typen "Hei :-)", eller om de er litt eldre (typ 10 år+) er det som regel noe sant som "Hei deilige deg". Hva skjer med dette? Er det meningen at man liksom skal begynne å date noen av disse? Anonymous poster hash: 167e7...d00 Synes du det er det er en dårlig måte å starte samtalen på? 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #13 Skrevet 24. mai 2014 Wow, er folk så lite kritiske altså? Jeg har trykket liker på én. Og jeg bor i en av norges største byer, så jeg har ganske mange hundre menn å velge blant. Jaja Anonymous poster hash: f5dcf...6f4 3
lillsunshine Skrevet 24. mai 2014 #14 Skrevet 24. mai 2014 (endret) Wow, er folk så lite kritiske altså? Jeg har trykket liker på én. Og jeg bor i en av norges største byer, så jeg har ganske mange hundre menn å velge blant. Jaja Anonymous poster hash: f5dcf...6f4 Kritiske på hvilken måte? Jeg vil nesten påstå at du er for lite kritisk dersom du bare trykker ja på en basert på det overfladiske du får innblikk i. Jeg trykker ja på flere som jeg kan tenke meg å bli kjent med nærmere, rett og slett fordi en ikke vet nok ved å ha sett på bilder/eventuelt lest profil og sett på fellesinteresser. Poenget er jo uansett å bli bedre kjent før en gjor noe mer. Det betyr slettes ikke at jeg kunne tenke meg å slenge meg om halsen på alle de 78 matchene mine. Endret 24. mai 2014 av lillsunshine
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #15 Skrevet 25. mai 2014 Ser ut som noen har misforstått litt. Jeg er mann. Er selvsagt noen jeg er mer keen på, men jeg mener.. hallo, det finnes da grenser for hvor prippen man skal være. Er en hel del som går i nei-takk bunken. Anonymous poster hash: 167e7...d00 Det fins da grenser hvor dumme du skal syns vi jenter er. Du kan ikke få hverken én eller ti millioner treff om du ikke trykker ja for det sjøl. Å... Så du sitter der hele tiden rundt Oslo området, og trykker hjerte? Da er du nok sikkert grisedeilig. Hahahaha!!! Anonymous poster hash: 2ec19...a9f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #16 Skrevet 26. mai 2014 0 matcher, trykker liker på alle Hatt det i et år. Profilbildet ditt har alt å si Finn det bilde du ser mest kjekk og flott ut på. Så ser du det forandrer seg. P.S jenter der inne er veldig kresne. Ingenting er noen gang godt nok. Anonymous poster hash: c7027...668
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #17 Skrevet 26. mai 2014 635 dater ja. Det blir en travel helg for deg skjønner jeg. Husk kondom og glidemiddel.Anonymous poster hash: 790d9...7e2
Toxicwonderland Skrevet 26. mai 2014 #18 Skrevet 26. mai 2014 Hva med at du starter en samtale med en du synes virker interessant? 1
Viventium Skrevet 28. mai 2014 #19 Skrevet 28. mai 2014 Synes du det er det er en dårlig måte å starte samtalen på? Nå spurte du ikke meg men Mener det er riktig til daglig osv.. Men akkurat på tinder syntes jeg hei! Hei skjera? Osv blir litt som alle andre, Stiller noen et spørsmål eller sier noe helt blåst noe som gjør at du må trekke på smilebåndet så er det lettere og svare Problemet med tinder og holde en sammtale gående der, for sikkert 7-8/10 er skeptiske til hele appen og tenker jeg kommer aldri til og møtte drømme partneren der.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #20 Skrevet 28. mai 2014 0 matcher, trykker liker på alle Hatt det i et år. Hva slags bilder har du da? Jeg trykker ikke liker på de som har uklare bilder, bare bilde fra siden, bare bilder hvor han er langt fra kamera, bar overkropp, holder rundt en jente osv... Anonymous poster hash: 76195...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå