AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 er det noen som har en mening om hvilken av disse kameraappene som er best? ikke at prisen har så mye å si, men hvorfor er camera + dyrere? Eller fins det noen bedre? Har nettopp fått iphone5s:) Anonymous poster hash: 8c8fe...290
Sunbeam Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Liker afterlight best. Minner meg på at jeg må installere det igjen. Nå er det lenge siden jeg har hatt camera+, hadde det før jeg fikk afterlight og jeg tror jeg likte sistnevnte bedre fordi det har bedre filtre, og at camera+ hang seg ofte opp en gang i tiden.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Liker afterlight best. Minner meg på at jeg må installere det igjen. Nå er det lenge siden jeg har hatt camera+, hadde det før jeg fikk afterlight og jeg tror jeg likte sistnevnte bedre fordi det har bedre filtre, og at camera+ hang seg ofte opp en gang i tiden. Takk! Er det andre photoapper som er bedre, tror du? Anonymous poster hash: 8c8fe...290
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå