Gå til innhold

P-piller


blondien

Anbefalte innlegg

jeg har begynt på noen nye p.piller, som ikke har juksepillene, altså de pillene man tar når man skal ha mensen. så når jeg skal ha mensen skal jeg bare slutte på de i 7 dager, kan jeg ha sex uten kondom de dagene? og når jeg begynner på de etter mensen, kan jeg ha ubeskyttet sex fra dag 1 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Når du er ferdig med pillene dine, tar du pause i 7 dager, og begynner på et nytt brett.

Det er absolutt ingenting i de sukkerpillene, så det spiller ingen rolle om man tar de eller ikke. Du er like trygg hele tiden, så lenge du tar hver pille.



Anonymous poster hash: 69215...25c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Når du er ferdig med pillene dine, tar du pause i 7 dager, og begynner på et nytt brett.

Det er absolutt ingenting i de sukkerpillene, så det spiller ingen rolle om man tar de eller ikke. Du er like trygg hele tiden, så lenge du tar hver pille.

Anonymous poster hash: 69215...25c

Jamen, er jeg trygg når jeg har mensen? tar jo ikke piller da :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er trygg i de 7 dagene du ikke tar pillene, men ikke la det gå mer enn 7 dager, vær nøye.



Anonymous poster hash: 3438b...a85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Jamen, er jeg trygg når jeg har mensen? tar jo ikke piller da :sjokkert:

Ja, du er trygg da. P-pillene hindrer eggløsning, så du har ikke mensen når du går på p-piller. Du har en blødning som "likner" på mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...