Gjest Santa Barbara Skrevet 25. mai 2014 #21 Skrevet 25. mai 2014 Jeg er faktisk fra Grim hvis det er andre siden av byen. Derfor vet jeg at det er mange sosialhjelpsmottakere der. Jeg vet også at det er mange innvandrere der fordi det er sentrumsnært og fordi det er mange kommunale boliger der. Jeg ville bare ha fordommene dine ut i det åpne. Kan du vise statistikken over hvem som er bosatt hvor i byen? Og hvor kommer du fra selv? Anonymous poster hash: 27985...603 Der skriver du det jo selv. Statistikk har jeg ikke, men vet såpass når en er født og oppvokst i Kristiansand uten å måtte forholde meg til noe statistikk. Det er vel en grunn til at flere her ikke liker det.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #22 Skrevet 25. mai 2014 Der skriver du det jo selv. Statistikk har jeg ikke, men vet såpass når en er født og oppvokst i Kristiansand uten å måtte forholde meg til noe statistikk. Det er vel en grunn til at flere her ikke liker det. Tror ikke du vet så mye, jeg. Spesielt når du ikke tør si hvor du kommer fra. Anonymous poster hash: 27985...603
Gjest Santa Barbara Skrevet 25. mai 2014 #23 Skrevet 25. mai 2014 Tror ikke du vet så mye, jeg. Spesielt når du ikke tør si hvor du kommer fra.Anonymous poster hash: 27985...603 Hva er det med deg for noe egentlig?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #24 Skrevet 25. mai 2014 Jeg er født og oppvokst i Kristiansand, så kjenner godt til alle plassene. Ikke noe galt med verken øst eller vest kanten av byen. Kommer helt ann på hvilket nabolag man slår seg ned i, også er det jo forskjell på kjøpe og leie. Går veldig fint ann å sykle fra Vågsbygd til byen, litt lenger blir det til Hellemyr, Slettheia og Tinnheia. Alle de sentrale strøkene som sentrum, Grim, Lund osv finner man mye rare folk og mye vanlige folk.. -sånn er det jo gjerne i byer Gimlekollen/Presteheia, Oddernes er veldig sentralt i forhold til UIA men da må man ofte belage seg på bofellesskap, hvis ikke er det dyrt. På østkanten er det mange ideelle plasser i forhold til buss og priser på bolig. Justvik, Søm, Hånes og Lauvåsen er alle veldig greie plasser med mye småbarnsfamilier og gode bussforbindelser. Hamresanden og Tveit syns mange er for langt vekk, selvom bussforbindelsene er bedre enn de var. Går forresten godt ann å foreksempel sykle fra de fleste av bydelene i Kristiansand. Slettheia, Tinnheia og Hellemyr syns kanskje mange er litt stress siden det ligger så høyt, men det er ikke noe problem liksom Håper dere finner en plass dere vil trives Anonymous poster hash: 01822...ebd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå