Gå til innhold

Norske talenter 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo litt urettferdig med det koret. Tenk alle de har til å stemme på seg :P Familie, venner, slektninger.

Anonymous poster hash: 79ce0...2cd

Ja, det er desverre alltid en fordel å være mange på scenen samtidig. Synes ikke de er helt verdige vinnere...

Videoannonse
Annonse
Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg syns heller ikke koret fortjener å vinne. Syns det er så kjedelig å høre på og klin likt alle andre kor.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns heller ikke koret fortjener å vinne. Syns det er så kjedelig å høre på og klin likt alle andre kor.

Synes ikke Daniel sin opptreden var så forbausende imponerende heller! Hopp og sprett og sjo å hei!

Og vise frem sixpacken sin for å få stemmer av unge små jenter.. uff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes IKKE Angelina synger pent. Ja, stemmen er flott, men hun gjør så mye rart med den at det ikke blir bra.

Anonymous poster hash: bda89...27e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes heller ikke hun bør vinne, men føler hun er forhåndsfavoritt. Likte ikke sangen, ble liksom litt krampeaktig.

Anonymous poster hash: 9e22e...48f
  • Liker 3
Skrevet

Syns Angelina synger fantastisk fint.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Synes ikke Daniel sin opptreden var så forbausende imponerende heller! Hopp og sprett og sjo å hei!

Og vise frem sixpacken sin for å få stemmer av unge små jenter.. uff

Hvem er Daniel igjen?

Jeg syns ikke angelina sang så bra idag jeg. Syns hun har sunget bedre de andre gangene jeg har sett henne.

• Liker 1
Skrevet

Syns Angelina synger fantastisk fint.

Angelina har en særegen stemme. Og en helt utrolig formidlingsevne som Mia Gundersen sa. Vi kommer aldri til å se noe lignende i norske talenter fremover. Hun fortjener å vinne.

• Liker 2
Skrevet

Hvem er Daniel igjen?

Han som danser

AnonymBruker
Skrevet

Fytti så teit. De siste var aller best!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 9e22e...48f
AnonymBruker
Skrevet

Haha, nå fikk jeg tårer i øynene selv.

Anonymous poster hash: 1eac5...3a2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe sjokk, dessverre!

Anonymous poster hash: bda89...27e

Skrevet

jeg gråt ok

av glede

Skrevet

Heiet på Juice Crew, de var kjempeflinke og har utviklet seg masse. Utrolig presis dansing, man ser at de har jobbet hardt!

Angelina er selvsagt unik, men jeg syns det er litt dumt når hun ikke har utviklet seg så mye (noe dommerne har lagt vekt på i hele konkurransen) og jeg syns hun bruker for mye vibrato i stemmen... Og hva skal man med en talentkonkurranse når bare sangere vinner uansett? Skjønner at det er litt annerledes med henne siden hun er så ung da, men uansett heier jeg oftest på andre innslag enn sangere i norske talenter :)

AnonymBruker
Skrevet

En internasjonal stjerne er født, det ville vært en farse om hun ikke hadde vunnet.

Anonymous poster hash: c5051...61e
  • Liker 1
Skrevet

En internasjonal stjerne er født, det ville vært en farse om hun ikke hadde vunnet.

Anonymous poster hash: c5051...61e

jepp!

Skrevet

Bare synes han Daniel kan hive skjorta.

Gjerne komme hjem hit og gjøre det....

• Liker 1
Skrevet

Lurer litt på, hadde Angelina vært så populær hvis hun var voksen, type 20+? Eller er alt styret mest fordi hun er en unge?

Skrevet

Lurer litt på, hadde Angelina vært så populær hvis hun var voksen, type 20+? Eller er alt styret mest fordi hun er en unge?

Hun hadde nok vært like populær tror jeg. Det er jo stemmen som er fantastisk, det at hun er ung er jo bare en "bonus"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...