Gå til innhold

Norske talenter 2014

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem tror dere stikker av med seieren i dag kveld?

Må si at nivået synker for hvert år som går. I år var det helt sinnsykt lavt nivå synes jeg! ble utrolig skuffet!

Men om jeg skulle valgt en verdig vinner, så må det helt klart være Angelina Jordan på 8 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Tror og håper det blir Angelina!

Skrevet

Tror og håper det blir Angelina!

Ja, vi får krysse fingrene for det! er ingen andre som fortjener den så..

Skrevet

Angelina!! :gullengel:

Skrevet

Angelina Jordan

Helt enig her. Jeg tror hun går av med seieren.

Skrevet

Heier også på Angelina!

:danse:

AnonymBruker
Skrevet

Daniel (?) han som danser :)

Håper ikke Angelina vinner, greit nok hun er en liten jente og synger utrulig rent og pent... men hun skjønner ikke hva hun synger, hun bare "hermer" etter de som synger sangen og sier det hun trur de sier...

Anonymous poster hash: df983...677
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow, de som var nå var flinke :) "Unique Crew"

Anonymous poster hash: 3f4da...6cf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke Angelina vinner, greit nok hun er en liten jente og synger utrulig rent og pent... men hun skjønner ikke hva hun synger, hun bare "hermer" etter de som synger sangen og sier det hun trur de sier...

Dette!

Egentlig skulle jeg ønske han med jojo eller tryllekunstneren vant. Det er så kjipt at man kun vinner om man synger/rapper eller danser!!

Anonymous poster hash: 9d0b6...423

• Liker 5
Skrevet

Den jenta er født med en særegenstemme. Ingen kan måle seg med henne! Hun kommer til å nå veldig langt uansett om hun vinner eller ikke vinner. Men mest sannsynelig vinner hun. Og det er fortjent, for hun er den eneste jenta med et stort talent i denne konkurransen.

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Det må jo bli Angelina. Jeg er fullstendig uenig med deg om at hun hermer. Hun har en helt spesiell musikalitet, det synes på både kroppsspråk og i stemmen. Hun er svært spesiell.

Bortsett fra det synes jeg jo-jo-Eirik er utrolig dyktig og veldig sjarmerende.

• Liker 2
Skrevet

Det må jo bli Angelina. Jeg er fullstendig uenig med deg om at hun hermer. Hun har en helt spesiell musikalitet, det synes på både kroppsspråk og i stemmen. Hun er svært spesiell.

Bortsett fra det synes jeg jo-jo-Eirik er utrolig dyktig og veldig sjarmerende.

ENIG! Den spesielle musikaliteten hun er født med ser man sjeldent!

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Dette koret jeg ikke husker navnet på. De viser i alle fall musikalsk forståelse.

Skrevet

Er nok allerede bestemt: Angelina

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Tryllekunstneren! Han er så kul. Angelina kommer langt uansett om hun vinner eller ikke. Hun har en helt utrolig stemme. Har ikke fått sett på ikveld, jeg kom hjem og skrudde på tven først nå.

Skrevet

Tryllekunstneren virker slitsom. Jeg tror Angelina vinner, men jeg er veldig imponert over Cato også.

Skrevet

Dette koret jeg ikke husker navnet på. De viser i alle fall musikalsk forståelse.

Vivakoret

Gjest crazycatlady
Skrevet

Er Cato han gutten med epilepsi? Har ikke sett så mye på i år.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt urettferdig med det koret. Tenk alle de har til å stemme på seg :P Familie, venner, slektninger.

Anonymous poster hash: 79ce0...2cd
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...