cornflake_girl Skrevet 23. mai 2014 #1 Del Skrevet 23. mai 2014 Har nettopp tatt lappen og fikset meg bil (hurra!). Ettersom jeg er så vant med å ta kollektivtransport hit og dit har jeg ikke egentlig noe forhold til temaet "rush-trafikk". Men nå har det seg sånn at jeg har fiksa jobb i ski, og i asker. Lurte på hvordan rushtrafikken er mellom Oslo mot ski på morgene, samt oslo mot asker? Sånn for å vite ca hvor lang tid jeg må beregne. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #2 Del Skrevet 25. mai 2014 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Del Skrevet 25. mai 2014 Litt avhengig av klokkeslett kan du regne med å bli stående noen timer... Anonymous poster hash: d67a3...c91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Del Skrevet 25. mai 2014 Altså, fra Oslo til Ski eller Asker burde gå helt fint om morgenen. Om ettermiddagen (15 og utover, tidligere på fredager) kan det ta en time eller to. Anonymous poster hash: cb498...2e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå