AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Del Skrevet 23. mai 2014 Ik, nå har jeg gjort det store. Kjøpte meg ny tv for et par mnd siden og skulle rengjøre den igår. Spraya på med jif universal og tørka av med papir og nå et den full av skjolder. Får det faen ikke vekk. Prøvd å ta bort med vann og papir og. Er led-skjerm tror jeg eller så er det LCD. Husker ikke helt. Er en Sony til rundt 5000. Håper ikke jeg har herpa skjermen? Skjoldene syns jo ikke når den er på, men veldig når den er av og det irriterer meg. Anonymous poster hash: c8bd2...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. mai 2014 #2 Del Skrevet 23. mai 2014 Flatskjermer skal egentlig bare tørkes støv av med en tørr microfiberklut. Det finnes kanskje noen sprayer til å rense pc-skjermer og sånnt med, men det begynner å bli vanskelig å få tak i. Eller du kan prøve å spraye litt vindusrens på et papir som ikke loer og prøve å tørke over skjoldene og så tørke med tørt papir rett etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonencloud Skrevet 23. mai 2014 #3 Del Skrevet 23. mai 2014 spørs veldig om det går an å fjerne det uten å erstatte hele skjermbelegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martine-1337 Skrevet 24. mai 2014 #4 Del Skrevet 24. mai 2014 It ansvarlig på skolen sier man ikke skal bruke vindusrens og lignende på flatskjermer fordi de inneholder salmiakk eller lignende sterke saker, heller ikke microfiberkluter fordi de riper. Ble anbefalt å bruke rensekit beregnet for flatskjermer eller nylonvask og mykt tørkepapir. Bruker det siste og det funker, skjermen blir helt ren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 24. mai 2014 #5 Del Skrevet 24. mai 2014 Skjermen på tv'en din må sannsynligvis byttes om du vil ha bort skjoldene. Er skjermen støvete bruker du bare en myk, tørr klut for å tørke over, men har skjermen fått noe søl på seg, bruker du et stykke myk tørkerull du dynker med litt sprit for å gni forsiktig over skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå