Gå til innhold

Plikt til å ta silikon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er omtrent helt flat, fyller ikke en a-cup en gang. Resten av kroppen er mer formfull og ser jo litt rar og baktung ut.

Har sånne som meg plikt til å ta silikon? Føler nesten det er sånn det har blitt. Jeg har ellers en bra kropp og hadde faktisk ikke orket mer seksuell oppmerksomhet enn jeg får nå. Dessuten hadde det føltes feil og uetisk å ta en operasjon uten helsemessig grunn. Men alle andre lurer på NÅR jeg skal ta silikon, ikke OM jeg skal ta det.

Er jeg gal som lever godt med rosinene mine?



Anonymous poster hash: 126ab...f85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nevner folk det virkelig til deg? Ville skaffet meg nye venner/bekjente

Anonymous poster hash: dfaa4...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh... Idiotiske venner/bekjente. NEI, du bør ikke ta silikon! Det er rom for alle slags fasonger her i verden, og så lenge du ikke er syk/plaget, så bør du absolutt ikke utsette deg for en operasjon. Jeg ville vært fristet til å spørre tilbake "Når skal du ta slankeoperasjon/redusere litt på den nesa/forminske den digre stortåa/få strammet opp de begynnende rynkene/få fikset den tynne overleppa?"



Anonymous poster hash: 0aec6...b84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevner folk det virkelig til deg? Ville skaffet meg nye venner/bekjente

Anonymous poster hash: dfaa4...766

Det er ingen som maser eller er slemme, men har fått kommentarer som "du kan sikkert få dekket det hvis du går til fastlegen".

Anonymous poster hash: 126ab...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er omtrent helt flat, fyller ikke en a-cup en gang. Resten av kroppen er mer formfull og ser jo litt rar og baktung ut.

Har sånne som meg plikt til å ta silikon? Føler nesten det er sånn det har blitt. Jeg har ellers en bra kropp og hadde faktisk ikke orket mer seksuell oppmerksomhet enn jeg får nå. Dessuten hadde det føltes feil og uetisk å ta en operasjon uten helsemessig grunn. Men alle andre lurer på NÅR jeg skal ta silikon, ikke OM jeg skal ta det.

Er jeg gal som lever godt med rosinene mine?

Anonymous poster hash: 126ab...f85

Nei, du har ikke plikt til å ta silikon. Jeg synes du skal være stolt av brystene dine. Det er mange som har altfor store bryst som gjerne kunne tenke seg mindre. Så lenge det ikke er helsemessige grunner til å forstørre/forminske brystene, synes jeg ikke at du skal gjøre det.

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men mine bryst vokste noe helt enormt etter at jeg hadde passert 25 år og det er ikke fordi kroppen este ut, noe den ikke gjorde. Hvis du er ung, vil jeg kanskje anbefale deg å vente noen år for å se om ikke kroppen "ordner opp selv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...