Gå til innhold

utrolig kvalm av p-piller , eggløsning?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Har vært en stund uten p- piller , grunnen er at jeg gikk tom for det.. Fikk da mensen etter noen dager så det ble liksom den pillefri uken. Men, så hadde jeg nesten en uke til uten p-piller. Hadde ubeskyttet sex 2 dager etter mensen mener jeg.
Så hadde vi både ubeskyttet sex etter 3 dager med p-piller, og dag 4. Eggløsningen kunne starte når jeg hadde ubeskyttet sex på dag 4, for det var den datoen det begynte. Er det så utrygt å ha sex etter 3 dager med piller, når det er 2 uker siden sist jeg tok deg ca. Vil jeg få eggløsning når jeg har gått 3 dager med piller.

Var forrige torsdag, jeg var hos helsesøsteren skulle få resept på p-piller, hun skrev så klart ut feil merke p piller, hadde Loette 28, men fekk resept på Oralcon.

Kort oppsumert : Gikk uten p-piller 2 uker, ene uken med mens. Fikk p-piller torsdag den 15 mai, hadde ubeskyttet sex natt til 19 mai, hadde gått på p-piller litt over 3 dager, eggløsningen kunne begynne 19 mai. er sjansen stor for at eggløsningen har stoppet pga p pillene, på 3 dager?.
Sto jeg kunne ha eggløsning frem til den 23, har hatt ubeskyttet sex noen ganger før det, blant annet natt til idag, men har gått på p pillene 7 dager nå.

Saken er jaffal at jeg er utrolig kvalm, spesielt om morgen, kan dette ha med at jeg byttet merke på p-pillene ?, husker jeg ble litt kvalm av de forrige o, men tror ikke det var like sterkt som dette..

Vil gjerne høre andre sin erfaring, takker for alle svar! :)

Anonymous poster hash: c8e80...eb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...