Gjest Nanne70 Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 I september skal jeg på jentetur til Barcelona sammen med søsteren min. Vi vil helst bo i bydelen Barri Gòtic, og planlegger å være der i en 4-5 dager. Noen som har et hotell eller flere å anbefale?
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 I september skal jeg på jentetur til Barcelona sammen med søsteren min. Vi vil helst bo i bydelen Barri Gòtic, og planlegger å være der i en 4-5 dager. Noen som har et hotell eller flere å anbefale? Sjekk her.
Gjest Nanne70 Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Sjekk her. Takk, takk, men jeg vil gjerne ha anbefalinger dersom noen har bodd på et hotell som de har vært spesielt fornøyd med
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 DEt jeg vil anbefale deg er å lage deg en Barcelona notisbok på Springpad.com, der legger du inn alt relatert til reisen og du også last ned appen og bruk den aktivt der nede. Søkefunksjonen kan få opp adskillig altså.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Jeg sov på Hotel Denit siste gang jeg var i Barcelona.
Gjest Nanne70 Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 DEt jeg vil anbefale deg er å lage deg en Barcelona notisbok på Springpad.com, der legger du inn alt relatert til reisen og du også last ned appen og bruk den aktivt der nede. Søkefunksjonen kan få opp adskillig altså. Du, det var en god idè Tusen takk!
Gjest Nanne70 Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Jeg sov på Hotel Denit siste gang jeg var i Barcelona. Skal sjekke det
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Du, det var en god idè Tusen takk! Du, Springpad skal stenges den 25 juni, leste nyheten på bloggen deres nu, det er den verste nyheten på lenge, lenge, siden jeg er totalt avhengig av tjenesten i hverdagen som digital asistent. Helvete, helvete, helvete. Nu er det en mnd på å finne en service som er like god/eller gjengen der redder Springpad, men å gå tilbake til Pinterest etter Springpad blir som å hoppe etter Wirkola. Den her artikkelen forklarer så mye bedre hvorfor jeg forelsket meg i tjenesten og hadde de skulle hatt betaling, så hadde de fått det for i motsetning til både Pinterest og Evernote så har den her greia noe for seg i hverdagen utover det å samle.
Gjest Lypcha Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Pullman er kjempe! Litt usikker på hvilken del det er i forhold til der du ønsker å bo, men det ligger nede ved stranden og den store gullfisken.
Gjest Solstråla88 Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Vi bodde på hotel barcelona princess når vi var i barcelona i høst. Ligger i enden av gaten diagonal. Flott hotell med kort avstand til shopping, metro og strand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå