Gå til innhold

Gaysir...frustrert!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som er medlem på Gaysir?

Jeg er ei jente på 24 som registrerte meg der inne for omlag 2 uker siden. Det jeg ser etter der er å bli kjent med likesinnede i nærheten av her jeg bor. Men jeg føler jeg ikke får kontakt med noen der.

Jeg har fått......kanskje 20 private meldinger av mennesker som velger å starte en samtale med å sende et bilde av penisen sin. De får selvfølgelig ikke noe svar hos meg.

Men, de jeg faktisk har prøvd å kontakte, som jeg synes ser og virker hyggelige ut, de gidder ikke svare meg. Ordentlig frustrert blir jeg. Og ja, jeg har bilde av meg selv der inne.

Meg det er noe galt med, eller er hele nettsiden vedig useriøs? Virker som de fleste der er veldigveldig kåte og rett på, og de få som faktisk er seriøse har lukket seg helt og ønsker ikke kontakt :klo: ?

Anonymous poster hash: aa48f...0ed
Videoannonse
Annonse
Gjest Idollet
Skrevet

Det er så mye feil med dette innlegget :klo:

1. Hvorfor sender menn kvinner bilder (generelt også) av penis på gaysir.

2. Hvorfor sender du melding til menn på gaysir?

3. Kvinner sender melding til kvinner, fordi de er lesbiske på gaysir.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er så mye feil med dette innlegget :klo:

1. Hvorfor sender menn kvinner bilder (generelt også) av penis på gaysir.

2. Hvorfor sender du melding til menn på gaysir?

3. Kvinner sender melding til kvinner, fordi de er lesbiske på gaysir.

1. Fordi disse mennene er ekle.

2. Kanskje hun er bifil?

3. Nei, kvinner sender melding til de de er interessert i fordi de er skeive på gaysir.

Morsomt hvordan en som mener homofili er irrasjonelt og gladelig utbasunerer dette ved hver minste anledning likevel forviller seg inn i en åpenlys homotråd for å belære skeive.

Anonymous poster hash: 2ba63...5a1

• Liker 3
Gjest Evans
Skrevet

Jeg er ei jente på 24 som registrerte meg der inne for omlag 2 uker siden. Det jeg ser etter der er å bli kjent med likesinnede i nærheten av her jeg bor. Men jeg føler jeg ikke får kontakt med noen der.

Jeg har fått......kanskje 20 private meldinger av mennesker som velger å starte en samtale med å sende et bilde av penisen sin. De får selvfølgelig ikke noe svar hos meg.

Men, de jeg faktisk har prøvd å kontakte, som jeg synes ser og virker hyggelige ut, de gidder ikke svare meg. Ordentlig frustrert blir jeg. Og ja, jeg har bilde av meg selv der inne.

Meg det er noe galt med, eller er hele nettsiden vedig useriøs? Virker som de fleste der er veldigveldig kåte og rett på, og de få som faktisk er seriøse har lukket seg helt og ønsker ikke kontakt :klo: ?

Start med å se på innstillingene dine - du kan huke av hva du er interessert i! Hvis du ikke søker treff, så huk av på at dette ikke er noe for deg. Du kan også reservere deg mot å se profilbilder av nakne folk/seksuelt innhold.

Vært klart på hva du søker i profilteksten din: Er målet å treffe drømmedama, så skriv det. Du kan også ha status hvor du kan skrive et par ord.

Jeg har vært på gaysir i mange år og bare ved få anledninger opplevd spørsmål om trekant ol, eller henvendelser som er "støtende".

Det er mange flotte folk på Gaysir, så ikke gi opp :)

Skrevet

Gaysir er hva du gjør det til :)

Jeg er lesbisk og var medlem der i fem år (meldte meg ut for en liten tid tilbake da jeg ikke så nødvendigheten av å ha en profil der når jeg var lykkelig i et forhold), og har møtt 3 av totalt 3 kjærester der inne.

I begynnelsen merket jeg at jeg fikk en del ekle henvendelser fra eldre menn som søkte diverse jeg ikke var interessert i å være med på, men etter at jeg endret innstillingene mine til "søker kvinner" så ble det mindre. Nå sier du ingenting om du er lesbisk, bifil, på jakt etter seksuelle opplevelser, venner eller hva- men min erfaring er at de fleste som f.eks liker både menn og kvinner bare legger inn at de er interessert i kvinner (selv om de er bifile) slik at de siler vekk en del henvendelser fra menn. Dette er jo en side for LHBT legninger, men dessverre er det en god del som er der inne kun for å få seg et ligg (er hetero selv, og ser vekk i fra at det er for LHBT, og søker sex med en av motsatt kjønn eller vil utforske fetisjene sine)

Hvis du vil ha mitt tips- som har fungert ypperlig, så er det følgende;

- Skriv en godt utfylt profiltekst der du forteller hvem du er, hva dine planer for livet er (ikke en hel filosofisk greie, men det er greit å få vite litt så man vet hvem man evt tar kontakt med), interesser og hva du synes er viktig i en venn/potensiell partner. Profilteksten sier mye om deg, og jeg har alltid hatt en godt utfylt tekst (kanskje litt for utfylt, men da slipper jeg mange korte spm som jeg like gjerne bare kunne ha oppgitt i profilteksten) Andre typiske ting å nevne er f.eks hvilken musikk du liker, om du er et festmenneske eller et hjemme- i - helgen menneske, om du liker/har dyr etc..

- Nevn gjerne nederst på profilen at du IKKE søker sextreff (ved mindre du ønsker det), IKKE vil ha kontakt med menn, og at du f.eks søker etter venner, en flørt og kanskje med tiden noe mer. Det er vanlig å skrive noe slikt som "Jeg søker ikke etter sextreff eller kontakt med menn/par, og meldinger av seksuell art eller fra menn/par blir slettet ulest"

- På innstillingene oppgir du at du søker kvinner, for da kommer du ikke opp i søkefilteret til "ekle menn" eller par som søker etter jenter til "moro". Legg gjerne også inn foretrukket alder på de du søker etter, f.eks 20-35 eller noe slikt.

- Profilbildet burde selvsagt ikke utstråle PUPP eller noe slikt, for mange ser jo bare på profilbildet og hvis det "byr" deg frem får du mange henvendelser pga det.

Kan også trøste deg med at man som ny medlem ofte får mange slike ekle meldinger i begynnelsen fordi du kommer opp i filteret "nye medlemmer" og folk som leter har gjerne allerede sett de som har vært der inne i noen år og prøver seg dermed på de nye på GS :)

Du kan se om grunnen til at de ikke svarer er fordi de ikke har vært innlogget på en stund- det står alltid når noen sist var innlogget- og det er flere som bruker laang tid på å svare etter mine erfaringer :) Evt leser de profilteksten din og finner ut at dere kanskje ikke har så mye til felles. Bruk søkemotoren til å søke etter jenter, i din aldersgruppe, som søker f.eks "forhold" "vennskap" etc. Da får du i hvertfall opp de mest aktuelle. Legg gjerne inn flere bilder i galleriet og, finnes mange skeptiske der ute som kan være redd for falske profiler om du kun har ett bilde :)

Siden har vel noe rundt 60 000 menn og 12 000 kvinner.. så det er en majoritet av menn der inne og mange er som nevnt bare ute etter sex og slikt, men det er mange kjempeflotte mennesker der inne! Har fått mange gode venner og som nevnt- kjærester gjennom Gaysir :)

• Liker 1
  • 5 år senere...
Skrevet
På 23.5.2014 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Hei på deg :)

Jeg har profil på Gaysir og har vært medlem siden 2005.
Jeg heter "HotRodny" der. Er storfornøyd 
Og da spesielt med søkefunksjonen og konfig.mulighetene på profilinnstillingene.

Det SKAL være mulig å tune profil og/eller lagrede søk slik at du får de søkeresultatene du vil ha, samt at du ikke kommer opp i søkeresultater hos folk du IKKE vil ha kontakt med ;)

Det du KUNNE gjort var å sende meg en melding der neste gang du er på Gaysir, slik at jeg vet at du er du, liksom.
Så kan vi ta en prat for å finne ut hva du søker på gaysir, hva du vil oppnå. 
Når jeg vet DET så er det betraktelig enklere å komme med forslag til forbedringer ;) 
Det skal ikke ta lang tid å få profilen din i ordentlig skikk, skal du se ;) 

Vi snakkes kanskje? :) 
God sommer uansett :) 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, HotRodny skrev:

Hei på deg :)

Jeg har profil på Gaysir og har vært medlem siden 2005.
Jeg heter "HotRodny" der. Er storfornøyd 
Og da spesielt med søkefunksjonen og konfig.mulighetene på profilinnstillingene.

Det SKAL være mulig å tune profil og/eller lagrede søk slik at du får de søkeresultatene du vil ha, samt at du ikke kommer opp i søkeresultater hos folk du IKKE vil ha kontakt med ;)

Det du KUNNE gjort var å sende meg en melding der neste gang du er på Gaysir, slik at jeg vet at du er du, liksom.
Så kan vi ta en prat for å finne ut hva du søker på gaysir, hva du vil oppnå. 
Når jeg vet DET så er det betraktelig enklere å komme med forslag til forbedringer ;) 
Det skal ikke ta lang tid å få profilen din i ordentlig skikk, skal du se ;) 

Vi snakkes kanskje? :) 
God sommer uansett :) 

Vil være godt gjort, med tanke på at TS startet tråden for 5 år siden, men er vel verdt en sjanse? :fnise:

Anonymkode: 3f3fc...50a

Skrevet

Jo, du har et poeng der 😄 

Men om hun har beholdt samme epostadresse hele tiden, samt at hun har slått på "notifications" så tror jeg sjansene er gode :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...