Gå til innhold

Vil bytte linje nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går 2. året på videregående deltid. Fellesfagene dette året og skal ha mediefag neste år. Har hatt det helt forferdelig på skolen i 2 år med utestenging, mobbing, sykdom og lignende. Gledet meg til å begynne i ny klasse til neste år, helt til læreren for den klassen sa til meg at klassemiljøet der er ikke noe bedre, typisk media. Jeg har mistet helt interessen for mediefag, det var virkelig ikke noe for meg.

Lurer derfor på hva jeg kan gjøre nå når jeg vil bytte linje? Jeg har særskilt grunnlag med legeerklæring på alt. Vil på IKT 2. året på nytt, teoretisk sett skal dette være mulig, men ikke praktisk sett på grunn av at søknadsfristen er utgått. Skal til sosialrådgiver neste uke, men vil være litt forberedt på hva jeg har i vente.

Er det mulig å prøve og bytte linje til høsten? Eventuelt søke på nytt på en annen måte når vi har fått svar på hvor vi er kommet inn? Har bare søkt på media og vet jeg kommer inn på grunn av særskilt.

Det har vært en psykisk påkjennelse og jeg har endt opp med depresjoner og angst etter å ha gått i denne klassen. Det er også helt uaktuelt å slutte på skolen. Jeg klarer ikke lenger å gå i en klasse med dårlig miljø samtidig som jeg skal ha fag jeg ikke bryr meg om.



Anonymous poster hash: f182a...ad0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...