Gå til innhold

3cm i høydeforskjell..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 174cm, og gutten jeg prater godt med er 177cm. Jeg har ikke tenkt noe over høyden vår når jeg har sett han, men med så liten forskjell.. ser folk at han er høyeren meg i offentligheten når jeg går med flate sko? eller vil ikke 3cm vise noe?

Spør av ren nyskerrighet :)

Anonymous poster hash: 6923b...6cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det veldig farlig å prate med en som bare er 3 cm høyere enn seg? :P

Endret av Miss moneypenny
  • Liker 2
Gjest Jørild
Skrevet

Spørsmålet er jo i grunn om folk bryr seg. Jeg tviler på at noen som helst tenker over det. Oj, se der du, kun tre cm høyere.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er selv bare 4 cm høyere enn min samboer. Dette har så klart ført til at livene våre har blitt et sant helvete.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 10
Skrevet

Oi, det er ikke rart mange er single når dette kan være en dealbreaker :fnise:

• Liker 1
Skrevet

For min del er det en dealbreaker om gutten er lavere enn meg, eller akkurat like høy egentlig.. Er 176-177.. Men hadde ikke sett på det som et problem med 3 cm høydeforskjell (når han er høyere), hvis du virkelig liker fyren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det ser noe rart ut når det gjelder andre par, men for min del hadde det nok lett kunnet bli en dealbreaker. Ikke fordi jeg er grusomt overfladisk, men fordi jeg selv føler meg så høy og klossete og lite feminin hvis jeg er sammen med en som ikke er noe særlig høyere enn meg. Det handler altså om hvordan jeg selv føler meg, ikke at jeg har så høye (lol) krav til at gutten skal være dønn perfekt.

Nå er jeg ikke usedvanlig høy med mine 173 cm, men jeg har en sinnsykt lang rygg, så jeg blir høyere enn nesten alle andre når vi sitter. Sjansen for at jeg er veldig mye høyere enn gutten når vi sitter blir jo mindre jo høyere han er, derfor er jeg litt opphengt i høye karer ;)

Høres sikkert sprøtt ut for mange, men det er en av tingene jeg virkelig misliker ved meg selv.

Anonymous poster hash: c4c51...cab
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gift i 13 år med en mann som er 3 cm høyere enn meg.

Og ja, vi har vent oss til at folk nistirrer på oss, ler av oss og snakker om oss. Selv da vi sto foran presten i bryllupet vårt, var det like før jeg ombestemte meg. En flott mann som elsker meg og som behandler meg fantastisk bra, min beste venn og samtalepartner. Pen er han også. Flink å lage mat. Men ussjda, bare 3 cm høyere enn meg. Burde vel ikke giftet meg med ham :ironi:

Skjønner virkelig ikke problemet ditt, ts?

Anonymous poster hash: 550c6...afa
  • Liker 1
Skrevet

Det er bare 1 cm mellom meg og samboeren min. Ser ikke problemet?

• Liker 2
Skrevet

Bryr meg ikke om det er han som er en cm lavere enn meg heller jeg altså. Og han her er tre cm høyere? Nei, det er ingen som legger merke til det engang. Virkelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har problemer med å skjønne problemet! Denne gutten bør du gi en sjanse, og du vil se at høyden hans aldri kommer til å være noe problem:-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

herregud....

Anonymous poster hash: 605d8...a2d
  • Liker 3
Skrevet

Det beste er nok å dumpe ham -og husk å ha med målbånd neste gang du treffer noen så du kan passe på nok høydeforskjell.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oisann! TS her.

Tror dere har missforstått spørsmålet mitt helt :-) såklart bryr jeg meg ikke om 3cm, jeg liker fyren veldig godt og hadde aldri dumpet han pga det. Jeg spurte som sagt av ren nyskerrighet.

Anonymous poster hash: 6923b...6cc
  • Liker 1
Skrevet

Typen min er 4-5cm lavere enn meg, og vet du hva? Det går helt fint:) itillegg er han ganske tynn i toppen, men det går også helt fint! Fordi han er en super fyr:) når alt kommer til alt har da ikke utseende så mye å si?

Skrevet

Lurer du på hva folk ser? Folk ser ikke. De går rundt i sin egen verden.

Skrevet

Jeg har vært gift i 13 år med en mann som er 3 cm høyere enn meg.

Og ja, vi har vent oss til at folk nistirrer på oss, ler av oss og snakker om oss. Selv da vi sto foran presten i bryllupet vårt, var det like før jeg ombestemte meg. En flott mann som elsker meg og som behandler meg fantastisk bra, min beste venn og samtalepartner. Pen er han også. Flink å lage mat. Men ussjda, bare 3 cm høyere enn meg. Burde vel ikke giftet meg med ham :ironi:

Skjønner virkelig ikke problemet ditt, ts?

Anonymous poster hash: 550c6...afa

Gjør seriøst folk det? Sjokkerende, jeg hadde aldri ledd av noe sånt. Hvorfor er det humoristisk? Er det snakk om tenåringer?

Skrevet

Gjør seriøst folk det? Sjokkerende, jeg hadde aldri ledd av noe sånt. Hvorfor er det humoristisk? Er det snakk om tenåringer?

Pst... Jeg tror innlegget du siterte var ironisk ment :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 171 selv, og har aldri sett to ganger på gutter som er under ca 190. Har mange guttevenner som er lavere enn det, men på en måte ser jeg dem ikke på den seksuelle måten? Han må være over 190 og gjerne mer, og ha hår på hodet og fine tenner osv for at jeg skal være interessert, og klare å tenne.

Kan hende jeg kunne akseptert helt ned mot 180 eller noe hvis det var "den rette", veldig snill personlighet, god utdannelse, barn og alt sånn. :-)

Anonymous poster hash: 4844c...422
  • Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Uff, jeg har aldri hatt denne problemstillingen da jeg ganske sjeldent ser en mann under 165, men kunne glatt datet en på 165 om jeg likte han :) Må være litt bedre i dusjen og slike ting med en på samme høyde enn eksen min på nesten 2 meter :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...