Gå til innhold

brystknopper som går innover

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

som overskriften sier går brystknoppene mine innover. De går litt utover dersom jeg fryser, og en skjelden gang når jeg er kåt.

Er dette turn-off, og blir sammenlignet med barnepupper? og er dette normalt? er ferdig med puperteten, men håper forsatt disse kan poppe frem..

Anonymous poster hash: f7b82...644
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får jo kjøpt sånn puppepumpe da som vist nok skal fikse det. Om det er for ei stund, eller permanent aner jeg ikke.

• Liker 1
Gjest Nightwich
Skrevet

Du bør begynne med en time hos lege. Innsunkne brystvorter kan være tegn på alvorlig sykdom.

Håper jeg skremmer deg nok til å følge rådet mitt, for det er viktig (selv om det mest sannsynlig ikke er noe galt )

• Liker 5
Skrevet

som overskriften sier går brystknoppene mine innover. De går litt utover dersom jeg fryser, og en skjelden gang når jeg er kåt.

Er dette turn-off, og blir sammenlignet med barnepupper? og er dette normalt? er ferdig med puperteten, men håper forsatt disse kan poppe frem..

Anonymous poster hash: f7b82...644

For min del er det ofte helheten som gjør at jeg tenner, og ikke en enkelt detalj. Det er ingen som er "perfekte" på alle områder, men kombinasjonen med andre egenskaper gjør at man blir tiltrukket og tenner. Det kan være i kombinasjon med resten av utseende, brystene dine, og ikke minst til personlighet og utstråling.

• Liker 1
Skrevet

Du bør begynne med en time hos lege. Innsunkne brystvorter kan være tegn på alvorlig sykdom.

Håper jeg skremmer deg nok til å følge rådet mitt, for det er viktig (selv om det mest sannsynlig ikke er noe galt )

Det kan være tegn på sykdom (kreft) hvis de har vært normale før, og plutselig begynt å gå innover. Har de alltid gått innover ville jeg ikke beskymret meg, er faktisk 10 % av alle kvinner som har innverterte brystvorter ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men er dette noe dere gutter tenker over??

Anonymous poster hash: cc423...644

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig syns at små bryster med innoverpekende brystvorter er kjempeattraktivt :)

M/19

Anonymous poster hash: 9528a...25a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mann ville bry meg svært lite.

Anonymous poster hash: 8e495...d0c
Skrevet

Jeg hadde det på det ene brystet, den sluttet til slutt å være så sjenert. Den poppet frem en eller annen gang etter jeg ble noen å tyve.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det på det ene brystet, den sluttet til slutt å være så sjenert. Den poppet frem en eller annen gang etter jeg ble noen å tyve.

Samme her.

Anonymous poster hash: ad6f5...fd3

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Anonymous poster hash: ad6f5...fd3

Her og!

Anonymous poster hash: cc423...644

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...