Gå til innhold

Kulemage og kvalme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! For to måneder siden begynte jeg på p-piller, rett før hadde jeg ubeskyttet sex (det "måtte" bare bli sånn).

Siden jeg begynte på p-piller (loette) så har jeg ikke hatt noen særlige bivirkninger, men i noen uker for cirka en måned siden var jeg kvalm hver dag, og jeg har vært kvalm rett etter at jeg har spist i det siste. Den siste måneden har jeg gått ned cirka en kilo, og spist vanlig. Jeg er vanligvis typen som kan spise masse, legge meg, og våkne opp med innovermage og være kjempesulten. Men nå har jeg kulemage hele tiden. Ikke veldig, men den buler "utover" i stedet for innover som før. Også hvis jeg ikke har rukket å spist på mange timer, sovet og våknet så er den utover, før ville den alltid være innover. Jeg spiser faktisk mindre enn før, men likevel føles mangen mer struttende. Føler det ser litt "baby bump" ut, fordi det bare er nederst.

Jeg har blitt kjemperedd for at jeg kan være gravid, men jeg har fått mensen på de hvite pillene (men veldig lite og annerledes enn før p-pillene).

Eller kan det være p-pillene som tuller, og hvordan kan jeg ordne dette?

Jeg drakk alkohol forrige helg, og da pleier jeg vanligvis å føle at jeg har gått ned 5kg dagen etter fordi det er vanndrivende, men denne helgen skjedde ikke det.

Jeg er redd, og jeg føler meg oppblåst og fæl :(:(



Anonymous poster hash: 15be0...96c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker også loette. I starten var mensen mindre kraftig enn jeg var vant til, første gangen var det så lite at jeg i panikk kjøpte en test. (Var heldigvis ikke gravid.) Var til rutinekontroll hos gynekolog like etter at jeg begynte med dem, og hoppet over de hvite pillene for å slippe å utsette timen pga mensen. Tok det opp med henne, og fikk vite at det er vanlig at kroppen kan "tulle" litt i starten når du bruker p-piller.

Du er neppe gravid, men siden du har hatt ubeskyttet sex er det en viss risiko. Ta en test så fort du kan. Greit å få det avklart så snart som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er graviditet, hva skal jeg gjøre da? Er så lite andre problemer at jeg lurer på om det er verdt å prøve et annet merke, men det er så kjipt å føle seg plutselig-tjukk midt på magen. Ser dumt ut, og matcher ikke resten av kroppen i det hele tatt....

TS



Anonymous poster hash: 15be0...96c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...