Gå til innhold

Telenor/online.no har problemer i dag


Grooo

Anbefalte innlegg

Har ikke mottatt mail i hele dag på min @online.no adresse, og syntes det var litt rart. Prøvde å sende en mail til meg selv, og den kom heller ikke fram, men min søster som har samme type adresse har mottatt mail på sin konto.

Ringte Telenor, og ganske riktig: De har store problemer med mailserverene pga virus i dag. Han jeg snakket med lovte at all mail ville komme fram etter hvert, kanskje om en time, eller om fem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aha er det derfor min inbox var tom - kanskje....eller kanskje jeg bare ikke har noen venner..thihi :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm - har ikkje merka noko til det. Rettnok veit eg ikkje kor mykje mail eg har fått før rundt 13:00 i dag, men eg har fått med jamne mellomrom etter det, og ny no nettopp.

Var det lokale problem, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde fått så mye virus og "skummel mail" i serveren at det hadde proppet seg opp fikk jeg inntrykk av.. Når jeg sjekket kontoen til søsteren (og den tilhører samme abb. som meg) så kom alt igjennom til henne, mens jeg fremdeles venter på endel av den mailen jeg videresendte fra jobbadressa mi rundt ett i dag...

Mannen min har også online-adresse, og han har heller ikke hatt problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med NGT, bare at de ikke innrømmer at serverne deres ikke takler virus.

Nå innrømmer de ikke en gang at serveren deres sliter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...