Gå til innhold

strekkmerker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er det noen som syns strekkmerker gjør en person mindre tiltrekkende? er jo veldig normalt, men jeg har mye



Anonymous poster hash: e76e7...d86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nightwich

Strekkmerker er normalt og de fleste damer har mer eller mindre.

En mann som mister lysten på de pga sånt er ikke verdt tiden din !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg fikk gutten min så ser magen min ut som reine krigsstien!!!:P off har slete mye med den. Har st rekkverket fra låra og opp til pumpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Min ærlige mening? Jeg bryr meg absolutt ikke. Jeg kan ikke snakke for alle andre menn, men det gjør ingenting for meg.

Litt kleint og vanskelig å forklare, men dersom man liker en dame veldig godt og man havner mellom laknene, så legger jeg ikke engang merke til det.

Ingen bekymring damer. Og om en mann ikke finner deg som person tiltrekkende pga noe så lite som strekkmerker, da er han ikke 100% glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også strekkmerker, men det synes nesten ikke når jeg er brun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del strekkmerker på innside lår og litt på rumpa... Det var helt forferdelig på ungdomsskolen og litt oppover, men jo eldre jeg har blitt og med en type som synes de er "så myke å ta på" så bryr jeg meg fint lite =)

Det hjelper jo også på selvtilliten å se både venninner som er tynnere og flotte kjendiser som har det samme, så jeg lærte meg fint å droppe de lange shortsene på stranden =)

Strekkmerker er vel den skavanken jeg bryr meg minst om nå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...