Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Er i uke 5 og var på besøk hos pappa. Pga det fine været satt vi ute på terrassen. Han tenner seg en røyk etterhvert og jeg kjenner panikken tar meg. Til vanlig gjør det meg ingenting med røyking og vil ikke at han skal mistenke noe så tidlig så jeg fikk litt problemer med å vri meg unna.

Jeg begynte å vandre litt, men vi var jo midt i en samtale også, så kunne ikke løpe inn heller.

Shit jeg er så livredd nå, hvor stor skade tror dere det tok av dette?

Hjalp det kanskje litt at vi var utendørs?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, vi overlevde vi so. Ble født av røykende mødre på 70 tallet og vokste opp i et røykfylt hjem på 80 tallet.

Ikke at deter greit d?

Skal du være redd for 5 min passiv røyking utendørs, så skal du jaggu meg få litt å bekymre deg over under svangerskapet og etter at ungen er født.

Anonymous poster hash: 23319...dc2

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Hhahaaha

Anonymous poster hash: 07653...d85
  • Liker 9
Skrevet

Ja jeg er kanskje hysterisk, men er livredd for at passiv røyking øker abortfaren. Men det er kanskje hvis det er hver dag og over lengre tid? :( uff ikke greit å være førstegangsgravid :)

• Liker 3
Skrevet

Trolling MED nick er sprekt!

• Liker 34
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Slapp av. Ingen har tatt skade av passiv røyking i noen timer en dag, ute..

Endret av Magdalene
Skrevet

Det hjalp veldig at dere var utendørs. Så en enkelt gang med passiv røyking har ikke gjort noen skade. Men røyking er skadelig for fosteret, så det er bra at du er obs på dette.

Det er ingen grunn til å le av deg. Det er helt normalt og riktig å forsøke å unngå det som kan skade den lille. Flink, er du!

• Liker 7
Skrevet

Jeg blir så lei av alle trollebeskyldningene her på KG! Hva med å bare svare eller holde seg unna?

• Liker 4
Skrevet

Takk for beroligende ord hulderen og magdalene, skal førsøke å senke skuldrene litt nå ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir så lei av alle trollebeskyldningene her på KG! Hva med å bare svare eller holde seg unna?

Blir bare så oppgitt! Finnes det ingen grenser?

Folk er redde for å ta et glass champagneBRUS etter fødsel og tror de skal abortere fordi noen røykte UTE!

:sjokk:

Hva skjer?!?!

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Gikk ofte forbi røykende på gata som gravid, så jeg kjente lukta godt, og eller ble jeg utsatt for noe passiv røyking utendørs blant folk jeg var med. Gikk helt fint, men prøvde å unngå det.

Anonymous poster hash: 468af...d27
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er i uke 5 og var på besøk hos pappa. Pga det fine været satt vi ute på terrassen. Han tenner seg en røyk etterhvert og jeg kjenner panikken tar meg. Til vanlig gjør det meg ingenting med røyking og vil ikke at han skal mistenke noe så tidlig så jeg fikk litt problemer med å vri meg unna.

Jeg begynte å vandre litt, men vi var jo midt i en samtale også, så kunne ikke løpe inn heller.

Shit jeg er så livredd nå, hvor stor skade tror dere det tok av dette?

Hjalp det kanskje litt at vi var utendørs?

Takk for svar:)

Jeg syns du er skikkelig uansvarlig som utsetter ungen for røyk, å det før den er født. Tør ikke tenke på hva du kommer til å utsette ungen for i de neste 30 åra. Dette er helt klart en barnevernssak.

Anonymous poster hash: 33a5f...2fe

• Liker 8
Skrevet

Jeg kjenner flere som røyker, men jeg oppholder meg ikke inne der hvor folk røyker. Men nå varme sommerlige kvelder så sitter man ute sammen, jeg har også tatt pauser sammen med en røykende kollega. Jeg forsøker å stå eller sitte med trekken i ryggen, eller trekker litt unna når de røyker. Jeg tror det er trygt nok, om det ikke er noe man utsettes for flere ganger om dagen.

Skrevet

Jeg har litt hetta selv jeg! Bor i et rekkehus med naboer både under og på begge sidene som røyker. Hver gang en dør eller et vindu står åpent kjenner jeg at røyklukta siger inn. Og på badet lukter det konstant røyk. Lukker jo igjen alt når jeg kjenner lukta, men kan ikke være helt panisk å aldri få inn luft heller. Det blir jo ikke snakk om mye passiv røyk jeg får i meg i løpet av dagen, men jeg hater det uansett. Og ja, blir litt redd, selv om jeg sikkert ikke har grunn til å bekymre meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt hetta selv jeg! Bor i et rekkehus med naboer både under og på begge sidene som røyker. Hver gang en dør eller et vindu står åpent kjenner jeg at røyklukta siger inn. Og på badet lukter det konstant røyk. Lukker jo igjen alt når jeg kjenner lukta, men kan ikke være helt panisk å aldri få inn luft heller. Det blir jo ikke snakk om mye passiv røyk jeg får i meg i løpet av dagen, men jeg hater det uansett. Og ja, blir litt redd, selv om jeg sikkert ikke har grunn til å bekymre meg.

Hvis det er en trøst så kan ikke jeg ha dører og vinduer åpne på sommeren, for da får jeg huset fult av fluer.... Vi snakker maaange fluer...

Anonymous poster hash: 33a5f...2fe

Gjest Jørild
Skrevet

Røyk er farlig, men ikke så farlig. Pust med magen, vær rasjonell og sørg for å ha hvilepuls. Man kommer langt med det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ikke bli helt hysterisk.Og, utsatt? du ble selv sittende, ute såvidt jeg har forstått.

Anonymous poster hash: 9c4f0...5a8
AnonymBruker
Skrevet

Tror babyen tar mer skade hvis du stresser.

Anonymous poster hash: adab8...ebd

• Liker 6
Skrevet

Du er ikke original.

TS, tror ikke du får så mye skade av engangstilfelle, men det er fint at du er obs på det og prøver å unngå det.

Skrevet

Du er ikke original.

TS, tror ikke du får så mye skade av engangstilfelle, men det er fint at du er obs på det og prøver å unngå det.

Takk for opplysningen, men hvor har jeg påstått det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...