Gå til innhold

Piercing i nippelen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg tok piercing i nippelen for to uker siden og det var generelt veldig spontant. Det har gått fint til nå, men jeg vurderer å ta den ut mtp. amming og hvordan det vil se ut senere :kari: Er det noen som har erfaring med dette? Hvor lenge hadde dere den? Grodde hullet igjen, og har dere hatt problemer med amming eller noe annet?



Anonymous poster hash: 84ae9...ac7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hullet vil gro igjen,

men husk å rense den med saltvann til den er ferdig grodd igjen.

Og gjerne litt til etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nippel:

Nippel, kort rørstykke med utvendige gjenger, brukes som forbindelsesstykke mellom to rørdeler som har innvendige gjenger.



Anonymous poster hash: f17e1...9ad
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt arr er fint den dag i dag. Kan se at der har vært et hull om man studerer, men ikke noe nevneverdig.
Hadde den i 3 år, før jeg måtte ta den ut grunnet sykehusbesøk. 3 timer etter, var hullet nærmest grodd igjen, og fikk ikke smykket tilbake.

Våger ikke å ta på nytt, da jeg synes det var så inni pokkers smertefult. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ikke ta den ut før det har gått 6uker og helingstiden er over. Du kan risikere å få betennelse om du gjør det før og "stenge" betennelsen inni brystvorten. Piercingen vil gro igjen når du tar den ut. Om du velger å ha i piercingen så vil du ikke ha problemer med å amme, du vil bare få ekstra hull for melken til å komme ut i. (Men du må selvsagt ha ut smykket når du ammer barnet iogmed kvelingsfare)

Anonymous poster hash: 72e30...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i F bryr seg om hun kaller det nippel?
Det er absolutt ingen under 25 som kaller det brystvorte nå til dags.

BrystVORTE høres helt groteskt ut.

Skjerp dere. Rare mennesker!!!! :bond:



Anonymous poster hash: 5f16d...b59
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde piercing i nippelen i 8 mnd før jeg tok den ut, da den aldri grodde.. Jeg hadde vondt, den var øm og væsket ut mye gugge. Hadde hørt det med at man ikke skulle ta ut piercingen hvis man hadde betennelse, så jeg prøvde å rense den i lang tid før jeg ga opp og tok den ut. Den dag i dag er den nippelen jeg hadde piercing i desidert større enn den jeg aldri har piercet, på den ene siden er det en liten grop inn (ser ut som et vanlig piercinghull), og på andre siden kommer det konstant en kvise i utgangshullet på andre siden.. jeg bare tar hull på den, men den kommer igjen.

Var ikke verdt det for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...