Gå til innhold

hvilke spisebord til Eames dsw i gråbrun?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For mye penger og dårlig smak går hånd i hånd som alltid.

Anonymous poster hash: 1a68c...390
  • Liker 2
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

OM du ikke har noe svar på spørsmålet, trenger du vel ikke svare?

Jeg spurte jo ikke om hva andre syntes om de stolene, men om noen hadde tips til et bord.

Så kjære AB, få deg et liv, eller kanskje du kan være så tøff å tørre å sende meg en PM? tviler...

Endret av Magdalene
AnonymBruker
Skrevet

OM du ikke har noe svar på spørsmålet, trenger du vel ikke svare?

Jeg spurte jo ikke om hva andre syntes om de stolene, men om noen hadde tips til et bord.

Så kjøre AB, få deg et liv, eller kanskje du kan være så tøff å tørre å sende meg en PM? tviler...

Hårsår ;) Det er heldigvis fritt frem å påpeke i en helt åpen tråd, at man ikke synes noe særlig om utgangspunktet. Skjønner ikke hva en PM forandrer, haha. Såpass må man tåle om man ferdes på internett :fnise:

Her er et bord i samme stil som stolene dine: http://www.skeidar.no/produkter/spiseplass/spiseplassen/spisebord/zenith-spisebord

Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Hårsår ;) Det er heldigvis fritt frem å påpeke i en helt åpen tråd, at man ikke synes noe særlig om utgangspunktet. Skjønner ikke hva en PM forandrer, haha. Såpass må man tåle om man ferdes på internett :fnise:

Her er et bord i samme stil som stolene dine: http://www.skeidar.no/produkter/spiseplass/spiseplassen/spisebord/zenith-spisebord

Neida, langt fra hårsår. Bare dritt lei folk som deg, uten folkeskikk, som kommer med oppgulp, uten å komme med noe svar på det opprinnelige spørmålet ;)

Det bordet er jo ikke i nærheten. Om du leser innlegget er vil vi ikke ha stål, da vi ikke liker det i interiøret vårt.

Endret av Magdalene
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Herregud så stygge de stolene er. Men bedre enn de gjennomsiktige plaststolene som mange har lagt sin elsk på. Grøsser.

Anonymous poster hash: 878e4...368

Gjest Magdalene
Skrevet

Helt enig. Herregud så stygge de stolene er. Men bedre enn de gjennomsiktige plaststolene som mange har lagt sin elsk på. Grøsser.

Anonymous poster hash: 878e4...368

Mens jeg syns sikkert det samme om dine spisestuestoler 😉 Eller hvordan ser de ut? Du som har så bra smak?

Kanskje du har tips til et fint spisebord?

AnonymBruker
Skrevet

Vill gått for et gjennomsiktig plexibord, hvitt eller heltre tror jeg. Syns stolene er fine, jeg! ;)

Anonymous poster hash: a5435...17b
Gjest Magdalene
Skrevet

Vill gått for et gjennomsiktig plexibord, hvitt eller heltre tror jeg. Syns stolene er fine, jeg! ;)

Ja, kanskje heltre. Er ikke så glad i en for stram stil, slik jeg føler et plexibord vil gi. Har du noen tips om hvor man kan finne store bord i heltre?

Gjest Badabing
Skrevet

Vanskelig å komme med tips når jeg ikke vet hvordan dere ellers har det, men hva med Dina spisebord fra Stryn møbler? Det er jo litt stramt i stilen, men samtidig er det fint treverk.

AnonymBruker
Skrevet

Disse stolene er ikke fine når ALLE kjøper fake. Jævla trailertrash som ødelegger bra design med kopier.

Anonymous poster hash: 211a3...0d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen direkte forslag, men tror du kan finne et passende bord de fleste steder. Tror jeg ville gått for en lysere trevariant siden stolene er i brunfarge. Og kanskje et smalt og "tynt" bord?

En slik variant kanskje? http://stinegundersen.files.wordpress.com/2013/06/capa20spisebord20sc3a5pevasket20eik.jpg

Vanskelig siden jeg ikke aner hva slags stil og farge dere har ellers.. ;)

Gjest Badabing
Skrevet

Det nederste der er fint. Living har et lignende i bambus.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha disse stolene i hvitt, og står mellom et bord i heltre eik(samme som føttene) eller Bjursta i hvitt fra Ikea. Pass på at du ikke velger et veldig høyt bord da stolene er noe lave i forhold til vanlig stoler.

Anonymous poster hash: 9ca5f...874

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...