Gå til innhold

Øyelaseroperasjon.


Anname

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 22 år gammel og har -9 i nærsynhet, og skal snart til konsultasjon for å diskutere øyelaseroperasjon. Hvilke erfaringer har dere? Noen som har operert seg i Bergen- eller Ålesundsområdet? Noen som vet om det er noen muligheter for å få deler av det finansiert/avskrevet på skatten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ventet til du er 25-26 år, da har synet stabilisert seg. Det er en solid nærsynthet du har, men surt å operere seg også forandrer synet seg etter 2-3 år...



Anonymous poster hash: b759b...84a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 19 år da jeg tok laser, gjorde det hos Argus i Oslo. Gjorde det der fordi de har livstidsgaranti (så lenge det ikke er aldressyn man har fått da), tenkte det var lurt siden jeg studerer i noen år, og synet kan jo endre seg etter hvert. Er nå 21, og er strålende fornøyd enda! De er profesjonelle og følte meg alltid trygg - noe som er ganske viktig når det faktisk er snakk om øynene.. Var mamma som betalte for meg, men er ganske sikker på at hun ikke fikk avskrevet noe av det på skatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet til du er 25-26 år, da har synet stabilisert seg. Det er en solid nærsynthet du har, men surt å operere seg også forandrer synet seg etter 2-3 år...

Anonymous poster hash: b759b...84a

Ja, har pratet en del med øyelegen - var der allerede for to år siden, og da ba de meg vente. Synet har derimot vært ganske stabilt det siste året. Går det over -10 er det mange som ikke vil operere.. Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider