tdm900 Skrevet 22. mai 2014 #21 Skrevet 22. mai 2014 Synes det kan være fint med store kjønnslepper jeg altså. Litt som en "blomst" med fine blader. Haha. Og jeg er kvinne. De med små lepper blir mer sånn... ikke ferdig utviklet. Det var stygt sagt. Men synes det ser sånn ut. Litt som at jeg foretrekker en robust penis. Er heterofil altså. Er helt enig med det du sier der 1
Gjest HarryDotter Skrevet 23. mai 2014 #22 Skrevet 23. mai 2014 (endret) altså... jeg skjønner deg veldig godt! Det er så politisk korrekt å si at alle bør være fornøyde med alt, men hadde jeg hatt henge fitte hadde jeg også vært flau, for lekkert er det jo ikke. jeg hadde nok operert meg. Ihvertfall hvis leppene var så lange at de faktisk var plagsomme... Anonymous poster hash: 67ba1...bb7 Om man har store fysiske plager ved det så bør man selvsagt snakke med lege om det å kanskje ta kirurgiske inngrep. Men du nevner at du ville vært "flau" ved sex? Det er det absolutt ikke "politisk korrekt" å mene er feil. Like mange gutter elsker det, som de mange som ikke liker det. Jeg er en av dem som ser på det som et stort +...ja et kjempestort +! I flere sexstillinger vil leppene syntes bedre enn i andre. For meg er det enormt opphissende å se store hengende lepper lukke seg rundt penis, når den trenger inn. Jeg elsker det....synet av det og følelsen. Og likedan når jeg har oralsex. Godt å ha noe ekstra å kose seg med da. som sagt TS. Plager det deg veldig fysisk....så sjekk det med lege Lykke til. Endret 23. mai 2014 av HarryDotter 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #23 Skrevet 23. mai 2014 min satt fast i g strengen, slå den du. Anonymous poster hash: f8d77...9e4 5
Gjest HarryDotter Skrevet 23. mai 2014 #24 Skrevet 23. mai 2014 min satt fast i g strengen, slå den du. Anonymous poster hash: f8d77...9e4 2
Gjest brutal_mann Skrevet 23. mai 2014 #25 Skrevet 23. mai 2014 SLUTT MED DET DER!!!! "For hver eneste kvinne der ute som forakter sitt underliv - går det en mann beredt til å forgude den." - Mike Waters 2014 Bare én mann? Trodde hvert enkelt underliv foraktet av sin innehaver hadde flere menn som forgudet det? Du virker oppegående du. Liker det. 3
Gjest Whitestripes Skrevet 23. mai 2014 #26 Skrevet 23. mai 2014 Synes det kan være fint med store kjønnslepper jeg altså. Litt som en "blomst" med fine blader. Haha. Og jeg er kvinne. De med små lepper blir mer sånn... ikke ferdig utviklet. Det var stygt sagt. Men synes det ser sånn ut. Litt som at jeg foretrekker en robust penis. Er heterofil altså. Så jeg som har små lepper, bør ha komplekser, og kanskje vurdere strekkeøvelser eller noe for å få lenger? Jeg regner med at jeg ikke kommer til å utvikle meg særlig mer i en alder av 46, nemlig. Mye idiotisk en skal lese her inne, altså. TS: Den eneste grunnen jeg kan se til at du burde vurdere å gjøre noe med dette, er at du har fysiske plager med det.
Gjest Hyssingen Skrevet 23. mai 2014 #27 Skrevet 23. mai 2014 Så jeg som har små lepper, bør ha komplekser, og kanskje vurdere strekkeøvelser eller noe for å få lenger? Jeg regner med at jeg ikke kommer til å utvikle meg særlig mer i en alder av 46, nemlig. Mye idiotisk en skal lese her inne, altså. TS: Den eneste grunnen jeg kan se til at du burde vurdere å gjøre noe med dette, er at du har fysiske plager med det. Jepp, vi må kjøpe bittesmå vekter vi kan henge i kjønnsleppene for å strekke dem, så ingen tror vi er 11 år gamle! 2
Gjest Whitestripes Skrevet 23. mai 2014 #28 Skrevet 23. mai 2014 Jepp, vi må kjøpe bittesmå vekter vi kan henge i kjønnsleppene for å strekke dem, så ingen tror vi er 11 år gamle! Fordelen er jo at man holder seg ung på et sted på kroppen, selv om rynkene kommer i ansiktet, da!
Gjest Hyssingen Skrevet 23. mai 2014 #29 Skrevet 23. mai 2014 Fordelen er jo at man holder seg ung på et sted på kroppen, selv om rynkene kommer i ansiktet, da! Jepp
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #30 Skrevet 23. mai 2014 Det er samme greia hver gang indre kjønnslepper diskuteres. De med hengelepper kaller de med små lepper for underutviklet og barn. Dere er bare misunnelige og prøver å få de med små lepper til å føle seg dårlig. Estetisk sett er det penere med små indre kjønnslepper. Anonymous poster hash: a2623...4f9 9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #31 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har også litt lengre, men jeg er alt for glad i sex og følsomheten nedentil, så ville aldri tuklet latt noen tuklet nedentil med operasjon. Anonymous poster hash: 4ea27...900 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #32 Skrevet 23. mai 2014 Ta en titt på disse bildene her. Hvis du har svææært lange lepper så kan du vurdere operasjon med god samvittighet. http://www.labiaplastysurgeon.com/labiaplasty-photos.html#.U3_JqPmSySo Anonymous poster hash: 43508...605
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #33 Skrevet 23. mai 2014 Ta en titt på disse bildene her. Hvis du har svææært lange lepper så kan du vurdere operasjon med god samvittighet. http://www.labiaplastysurgeon.com/labiaplasty-photos.html#.U3_JqPmSySo Anonymous poster hash: 43508...605 Jeg synes mange var finere før enn etter. Og, jeg er jente så jeg kan kanskje ikke mene så mye, men mange av de gikk fra å være glinsende blomster med et deilig vått hull i midten til å være to stengte dører. Hadde jeg vært mann ville jeg mye heller stukket penisen min i en glinsende blomst enn mellom to dører. Noen få trengte opperasjonen, men de kunne latt det være igjen litt mer. Anonymous poster hash: a5a3d...927 7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #34 Skrevet 23. mai 2014 Jeg synes mange var finere før enn etter. Og, jeg er jente så jeg kan kanskje ikke mene så mye, men mange av de gikk fra å være glinsende blomster med et deilig vått hull i midten til å være to stengte dører. Hadde jeg vært mann ville jeg mye heller stukket penisen min i en glinsende blomst enn mellom to dører. Noen få trengte opperasjonen, men de kunne latt det være igjen litt mer. Anonymous poster hash: a5a3d...927 Nja.. av efraring (kjenner selv par kvinnfolk som har gjort dette) så er det mye mer hygienisk og ryddigere å redusere de indre kjønnsleppene helt. Ikke bare er det estetisk penere, det har også det formål at man kommer lettere til med tunge og skaft... det styrker rett og slett hele opplevelsen mener jeg. Anonymous poster hash: 43508...605
koskenkorva Skrevet 23. mai 2014 #35 Skrevet 23. mai 2014 Jeg ville tatt det opp med legen min uansett hvor kleint det hadde blitt. Så kan legen din henvise deg til eventuelt operasjon, og det vil ikke påvirke noen følelser i underlivet vil jeg tro. Ta det opp med legen din og spør om å bli henvist til en kirurg!
Odin-Den-Enøyde Skrevet 23. mai 2014 #36 Skrevet 23. mai 2014 Ta en titt på disse bildene her. Hvis du har svææært lange lepper så kan du vurdere operasjon med god samvittighet. http://www.labiaplastysurgeon.com/labiaplasty-photos.html#.U3_JqPmSySo Anonymous poster hash: 43508...605 Det er stygt å le, men der var det noen jeg vil påstå hadde gyldig grunn til å fikse litt. Ikke at de var for lange, det vil jeg absolutt ikke påstå, men når de ser ut som gremlins ører eller elefantører er det lov å fikse om det er ønskelig Du har sikkert helt fine lepper ts, tror det er ei dame greie det der å bekymre seg for slikt. Men dersom du har plager er vel en prat med fastlegen en fin start
Chevelle Skrevet 23. mai 2014 #37 Skrevet 23. mai 2014 Hehe.. atter fortsetter debatten om lange vs korte. Elefantører vs babysprekker.. jada... finnes ikke noen litt mer realistiske navn på disse da? Det er vel smaksløkene som avgjør hva en liker, og ikke massene på KG Så lenge de funker og ikke er til besvær, vær stolt av det du har. Du blir verken penere eller styggere der nede av å rakke ned på de med det motsatte. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #38 Skrevet 24. mai 2014 Jeg hadde operert. Synes alle etterbildene fra linken ovenfor var penest. Flere av førbildene var faktisk stygge. Flagrende kjønnslepper, nei takk.Anonymous poster hash: 323a5...e64 2
Medlem Skrevet 24. mai 2014 #39 Skrevet 24. mai 2014 Ta en titt på disse bildene her. Hvis du har svææært lange lepper så kan du vurdere operasjon med god samvittighet. http://www.labiaplastysurgeon.com/labiaplasty-photos.html#.U3_JqPmSySoAnonymous poster hash: 43508...605 Etter mitt syn er alle disse finere etter operasjon. TS må selvsagt gjøre som hun vil, men dersom det plager henne er operasjon absolutt et alternativ. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 24. mai 2014 #40 Skrevet 24. mai 2014 Ta en titt på disse bildene her. Hvis du har svææært lange lepper så kan du vurdere operasjon med god samvittighet. http://www.labiaplastysurgeon.com/labiaplasty-photos.html#.U3_JqPmSySo Anonymous poster hash: 43508...605 Skjønnhetspresset sitt svar på omskjæring... Helt normale og funksjonelle kvinnekjønn skåret i helt uten medisinsk grunn. Galskap. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå