Gå til innhold

Klamydia....og utro kjærester.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare sånn for å skremme folk til faktisk å gidde å teste seg og IKKE smitte folk med klamydia så vil jeg fortelle om min erfaring.

I dag opererte jeg.

Det vil si at i mitt tilfelle tok en operasjon 2 timer i stede for 20 min som den skulle pga en alvorlig klamydiainfeksjon jeg fikk av en mann jeg trodde var trofast i forholdet.

Pga denne mannen så kan aldri jeg få barn på vanlig måte.

Hadde jeg ikke tatt denne operasjonen når jeg gjorde det kunne jeg heller aldri fått barn på noen annen måte.

Hele "damedelene" mine var viklet sammen i en stor klump pga en alvorlig klamydiainfeksjon (som jeg ikke har hatt noen symptomer på) fordi den gjøken ikke hadde vett til å teste seg for kjønnsykdommer etter å ha vært utro mot meg.

Egglederne mine så ut som ballonger, full av puss og var grodd fast i buken å eggstokkene mine av infektert arrvev og var visst ett lite helvete å få løs.

Heldigvis for min del så så var alt "inni" eggstokker og livmor uskadet men det var bare flaks fikk jeg beskjed om.

Jeg kan aldri bli gravid på gamlemåten pga han. Og det er kun fordi han valgte å være utro mot meg og ikke bruke kondom.

Heldigvis var jeg heldig siden jeg kan bli gravid med prøverør fordi de tok det når de gjorde det.

Om dere er utro mot partnerne deres så bruk kondom eller test dere etterpå. Ikke la noen andre mennesker som aner fred å ingen fare gå igjennom dette som jeg gjør nå.

Anonymous poster hash: ec07b...853
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare sånn for å skremme folk til faktisk å gidde å teste seg og IKKE smitte folk med klamydia så vil jeg fortelle om min erfaring.

I dag opererte jeg.

Det vil si at i mitt tilfelle tok en operasjon 2 timer i stede for 20 min som den skulle pga en alvorlig klamydiainfeksjon jeg fikk av en mann jeg trodde var trofast i forholdet.

Pga denne mannen så kan aldri jeg få barn på vanlig måte.

Hadde jeg ikke tatt denne operasjonen når jeg gjorde det kunne jeg heller aldri fått barn på noen annen måte.

Hele "damedelene" mine var viklet sammen i en stor klump pga en alvorlig klamydiainfeksjon (som jeg ikke har hatt noen symptomer på) fordi den gjøken ikke hadde vett til å teste seg for kjønnsykdommer etter å ha vært utro mot meg.

Egglederne mine så ut som ballonger, full av puss og var grodd fast i buken å eggstokkene mine av infektert arrvev og var visst ett lite helvete å få løs.

Heldigvis for min del så så var alt "inni" eggstokker og livmor uskadet men det var bare flaks fikk jeg beskjed om.

Jeg kan aldri bli gravid på gamlemåten pga han. Og det er kun fordi han valgte å være utro mot meg og ikke bruke kondom.

Heldigvis var jeg heldig siden jeg kan bli gravid med prøverør fordi de tok det når de gjorde det.

Om dere er utro mot partnerne deres så bruk kondom eller test dere etterpå. Ikke la noen andre mennesker som aner fred å ingen fare gå igjennom dette som jeg gjør nå.

:blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fyfaen.. God klem til deg, ingen fortjener dette...

Anonymous poster hash: a1015...b35

• Liker 6
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

:O

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud. Nå ble jeg paranoid.

Hvordan merket du dette her? Hadde du symptomer?

Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt. Jeg ble bare gradvis ødelagt innvendig uten å merke noe eller mistenke noe fordi den gjøken jeg var sammen med var utro.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan oppdaget de at du hadde en så stor infeksjon? Kan dette sjekkes med ultralyd?

• Liker 1
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt. Jeg ble bare gradvis ødelagt innvendig uten å merke noe eller mistenke noe fordi den gjøken jeg var sammen med var utro.

Men hvordan fant du ut du om infeksjonen da? Så legen dette på GU?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan oppdaget de at du hadde en så stor infeksjon? Kan dette sjekkes med ultralyd?

Nei. Jeg trodde jeg skulle operere bort en cyste, verst tenkelig scenario var at cysten viste seg å være en eggleder som var fyllt av væske. I stede for så var jeg ødlagt invendig og måtte ta begge to ( Beklager at jeg virker litt krass men jeg er noe innihelvete forbanna på eksen min)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan fant du ut du om infeksjonen da? Så legen dette på GU?

Nei. De så det når de åpnet meg opp.

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Nei. De så det når de åpnet meg opp.

Hva faen? Så alle som har hatt klamydia bør åpnes for å sjekke at infeksjonen ikke har gått helt bananas der inni?

Du må jo hatt noen symptomer? Hvis du var fyllt i puss ville du vel fått feber og hele den pakka.

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen? Så alle som har hatt klamydia bør åpnes for å sjekke at infeksjonen ikke har gått helt bananas der inni?

Du må jo hatt noen symptomer? Hvis du var fyllt i puss ville du vel fått feber og hele den pakka.

Nei, ikke om man ikke har gått med det lenge som jeg gjorde. Jeg har ikke hatt feber eller noen slags symptomer de årene :(

Men husk at jeg gikk i årevis med det siden jeg ikke testet meg reglemessig når jeg var i ett forhold med en mann jeg trodde var trofast mot meg.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei. Jeg trodde jeg skulle operere bort en cyste, verst tenkelig scenario var at cysten viste seg å være en eggleder som var fyllt av væske. I stede for så var jeg ødlagt invendig og måtte ta begge to ( Beklager at jeg virker litt krass men jeg er noe innihelvete forbanna på eksen min)

I din situasjon hadde nok de fleste av oss vært like forbannet :hug: .

Men hva skjer videre nå?

Endret av Evel
  • Liker 2
Skrevet

Jeg sender en god klem til deg :klemmer:

Og:

Fy faen for et svin! :hakeslepp::sur::kvalm:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I din situasjon hadde nok de fleste av oss vært like forbannet :hug: .

Men hva skjer videre nå?

Kan ikke gjøre noe. Vurderte å anmelde han, men jeg har jo ikke bevis for at han smittet meg med forsett eller at det er jeg som ikke har pult rundt. Vurderte også å kjøre over han med bilen, men jeg utelukket det også. Tror bare jeg skal trashe ryktet hans.

Den eneste jeg har hatt sex med i løpet av tiden siden eksen er han jeg nå er forlovet med og vi hadde ikke sex uten kondom før vi begge var testet så jeg vet hvem som er skyldig. Eksen var først ærlig mot meg med hvor utro han hadde vært med meg ETTER jeg fant ut at jeg hadde klamydia over ETT ÅR etterpå det var slutt. Eneste grunnen han sa det til meg var fordi han ville ha meg tilbake og prøvde å såre meg når jeg sa nei til han.

Argh......så sinna!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

anmelde han på hvilket grunnlag?

Anonymous poster hash: 6414a...0cb
Skrevet

Kan ikke gjøre noe. Vurderte å anmelde han, men jeg har jo ikke bevis for at han smittet meg med forsett eller at det er jeg som ikke har pult rundt. Vurderte også å kjøre over han med bilen, men jeg utelukket det også. Tror bare jeg skal trashe ryktet hans.

Den eneste jeg har hatt sex med i løpet av tiden siden eksen er han jeg nå er forlovet med og vi hadde ikke sex uten kondom før vi begge var testet så jeg vet hvem som er skyldig. Eksen var først ærlig mot meg med hvor utro han hadde vært med meg ETTER jeg fant ut at jeg hadde klamydia over ETT ÅR etterpå det var slutt. Eneste grunnen han sa det til meg var fordi han ville ha meg tilbake og prøvde å såre meg når jeg sa nei til han.

Argh......så sinna!

Å faen! Jeg kjenner jeg ble sint på dine vegne nå!

AnonymBruker
Skrevet

Argh......så sinna!

Hvis dere testet dere før dere hadde sex uten kondom (med forloveden din) hvorfor slo ikke den positiv ut da? Hvor lenge gikk du med klamydia?

Anonymous poster hash: 3acf8...72d

AnonymBruker
Skrevet

anmelde han på hvilket grunnlag?

Anonymous poster hash: 6414a...0cb

Det er ulovlig å smitte folk med sykdommer når man vet man har en sykdom som smitter. Man skal informere partnere før man har sex om man vet at man har en smittsom overførbar sykdom.

Strengt som faen har det faktisk blitt. Så kan jeg bevise at han visste han hadde det så hadde det blitt rettsak og erstatning.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere testet dere før dere hadde sex uten kondom (med forloveden din) hvorfor slo ikke den positiv ut da? Hvor lenge gikk du med klamydia?

Anonymous poster hash: 3acf8...72d

Den slo ut da. Og da tok jeg en kur og konfronterte eksen min. MEN jeg trodde jeg var ferdig med klamydian etter jeg hadde tatt de to pillene (som er normalt), jeg ante jo ikke at jeg hadde gått så lenge på det tidspunktet og jeg visste ikke at kuren jeg fikk foreskrevet ikke var nok. Jeg visste ikke om konsekvensene jeg hadde fått og trodde da jeg var frisk.

Skrevet

Sender deg en stor klem...!!

Dessverre mener alt for mange at gummi dreper gleden.... Utrolig synd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...