Gå til innhold

Se hit hvis du har silikon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på konsultasjon i dag, og da da han legen til meg, siden jeg jo har pupper i fra før at han ikke anbefalte meg å ta silikon??? Jeg ble så plaff!! Jeg skjønner ikke hvorfor:( men jeg skal på en annen klinikk i morgen - fordi jeg ville i utgangspunktet høre 2 forskjellige meninger!

Anonymous poster hash: 76fbf...e66

Han mente kanskje at du har to "fyldige nok" pupper fra før?

Jeg har A-cup, så tviler på at jeg hadde fått høre det samme av legen. Men hadde tatt det som et kompliment i så fall. Du er sikkert fin fra før av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde A-cup før operasjon, la inn 180 g og fikk B/C-cup. Tok ut silikonen etter åtte år, har nå B-cup.

Hvorfor tok du de ut igjen? Og hvorfor ble du B-cup etterpå, har du da gått opp i vekt eller sånn, eller var du bare ikke ferdig utviklet når du tok operasjonen? B-cup må jo være perfekt spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål. :P Har aldri tenkt over størrelsen på bhen min før operasjon. Men kan godt være jeg brukte feil strl, og at bhen var altfor trang. For bhene etter operasjon passer meg perfekt, så 75 er nok det jeg egentlig skal bruke.

Anonymous poster hash: 8b7fd...362

Hehe, ikke lett med de størrelsene. Har du noen bilder før og etter operasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 70A før, nå bruker jeg 80D.

La inn 400gr under muskelen.

Anonymous poster hash: 16928...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en 70A, tok 325g og er nå en 70D



Anonymous poster hash: dd7d0...7e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maman

Hvorfor tok du de ut igjen? Og hvorfor ble du B-cup etterpå, har du da gått opp i vekt eller sånn, eller var du bare ikke ferdig utviklet når du tok operasjonen? B-cup må jo være perfekt spør du meg.

Jeg hadde mange problemer med innleggene, og da det i tillegg ble kapseldannelse på begge bryst så fjernet jeg de. Deilig å bli kvitt de... Jeg ble operert som flatbrystet 21-åring, men da jeg var 24-25 vokste brystene naturlig. Hadde jeg visst det ville jeg ikke operert, så det var dumt. Men er veldig fornøyd med de nå, en B er perfekt som du sier:) i hvert fall til min kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

70B før, 70E etter. Størrelsen var for meg egentlig ikke noe viktig, jeg ville bare korrigere formen, men kirurgen mente det ville være best å gå såpass mye opp. Har brede hofter og skuldre, så det ser velproposisjonert og feminint ut. Før så brystene uutviklede og rare ut i forhold.



Anonymous poster hash: 357ad...223
Lenke til kommentar
Del på andre sider

70c før, 70e etter. 295cc la jeg inn. Husk at hb størrelsen sier svært lite. E-cup høres stort ut, men mine er bare såvidt over en håndfull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et kjempe dilemma, og håper noen kan hjelpe meg:)) i går var jeg som skrevet over hos Dr.marius barstad på fornebuklinikken som ikke syns jeg behøvde silikon! Så jeg gikk ut igjen. I dag har jeg vært hos Dr. Helge Einar Roald ved Teres Oslo Colosseum som sa igrubb helt motsatt, at jeg kom til å bli veldig fin med litt ekstra fylde på puppene mine!!! Jeg syns det er rart at to såpass flinke leger kan si så forskjellig! Jeg blir veldig forvirret! Har utrolig lyst til å ta:) og har egentlig bestilt time hos Dr. Helge Einar! Han viste meg det i 3D hvordan det ville bli, og jeg syns han virket som en utrolig dyktig mann!! Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 76fbf...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, hvis man ikke er helt flat fra før av og har en b-cup så synes jeg ikke silikon er nødvendig. Jeg har selv silikon, og var ganske flat. Mine pupper var i tillegg skeive, og veldig forskjellig str. Den ene var helt flat mens den andre var en liten b-cup. Tok silikon for å få jevnere pupper og litt større.

Bruker str 65F/G nå, noen ganger 70F.

Jeg la inn 330g i den ene og 275g i den andre, runde og under muskel :)

Det er mye penger, smerte og helbredningstid samt mye risiko. Så det er noe man burde tenke seg veldig godt om.

Om kirurgen din fraråder deg å ta silikon, så har han nok god grunn. Har du pupper så trenger du igrunn ikke silikon, om man ikke skal fikse f eks heng osv. Kan nok være det kirurgen din mente, og at du ikke hadde "god nok grunn" til å operere puppene.

Ikke for å veive med pekefingeren her, men jeg snakker av erfaring.. Synes det er alt for mange som tar silikon når de har fine pupper.. Det er igrunn ganske synd.

Om du er i nærheten av oslo så er Fornebuklinikken veldig flinke i alle fall, og har den beste garantien i norge :) Det viktigste er ikke prisen, men kvaliteten på kirurgen! Det er tross alt en person som skal kutte opp puppene dine og stappe silikon i dem :fnise: Greit at de er flinke på det de holder på med slik at du får et fint resultat som ser naturlig ut og ikke er for stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et kjempe dilemma, og håper noen kan hjelpe meg:)) i går var jeg som skrevet over hos Dr.marius barstad på fornebuklinikken som ikke syns jeg behøvde silikon! Så jeg gikk ut igjen. I dag har jeg vært hos Dr. Helge Einar Roald ved Teres Oslo Colosseum som sa igrubb helt motsatt, at jeg kom til å bli veldig fin med litt ekstra fylde på puppene mine!!! Jeg syns det er rart at to såpass flinke leger kan si så forskjellig! Jeg blir veldig forvirret! Har utrolig lyst til å ta:) og har egentlig bestilt time hos Dr. Helge Einar! Han viste meg det i 3D hvordan det ville bli, og jeg syns han virket som en utrolig dyktig mann!! Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 76fbf...e66

Jeg ble operert hos Marius Barstad, han var utrolig dyktig :)

Hvis han mener du allerede har fine pupper så for all del! Vent noen år og se om du blir mer fornøyd... Da har du forskjellen på flinke kirurger og dårlige som kun tenker på penger.

Hvor gammel er du forresten? Puppene vokser mye, og det er best å vente med silikon til etter man har fått barn.. Ofte at silikonet ser helt merkelig ut etter et svangerskap og da har du 30.000 i dass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26år:) men han jeg var hos i dag er jo en Norges kjent kirurg, så han burde jo også være dyktig?

Anonymous poster hash: 76fbf...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...