Jade Skrevet 23. mai 2014 #21 Skrevet 23. mai 2014 Hvis du ikke vet om du var 80cm over tid, så vil jeg gjette at du kanskje var litt oppblåst den dagen. Midjemålet kan fort endre seg fra dag til dag om man er oppblåst
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #22 Skrevet 23. mai 2014 Ikke direkte mye, kommer egentlig ganske mye an på kroppsformen, men i og med at du er såpass "lav", er mest sannsynlig 75 cm litt i overkant av hva det burde være. Men ikke noe krisemål, altså Du kan "lett" gå ned 5 cm rundt midjen på 2 måneder. Anonymous poster hash: d6467...1de 2
Gjest Riskjeks Skrevet 23. mai 2014 #23 Skrevet 23. mai 2014 Kvinner bør være max 80 cm rundt midjen. Du er med andre ord normal, TS Og det går fint an å gå ned 5 cm rundt livet på 2 mnd. Ikke sikkert man merker det på buksene, man har jo vanligvis bukselinningen rundt hoftene, ikke midjen, og fettet sitter ofte "hardere" rundt hoftene
Missblack Skrevet 27. mai 2014 #24 Skrevet 27. mai 2014 Skulle gjerne vært 75 cm rundt livet jeg! haha Jeg er vel noe nærmere 130 cm, men så er jeg veldig stor og da. Så hvis du sammenligner deg med meg- som kun er 9 cm høyere enn deg, så er jo du supersmashing!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå