Gjest Wei Wei Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Vet ikke om tråden tilhører Mat og drikke eller Reiseliv så jeg poster den her. Hva tenker dere om muligheten til å frakte en ostekake i bilen? Vi skal på camping og feire en bursdag. Da tenkte jeg å bake til bursdagsbarnet og la kaken være i springform under transportering. Tror dere det blir problematisk hvis vi kjører i 3 timer? Skal jeg dekke kake i aluminiumsfolje etter jeg tar den ut av kjøleskapet?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har gjort dette! Men da var det 5 timer i bil. Jeg kjøpte en kaketine med kjøleelementer i bunnen, mener det var på Til Bords, og satte springformen med kaken i den. Kjøleelementene ble tatt bunnfrosne fra fryseren rett før vi dro, og kaken hadde holdt seg helt fint. Evt kan du ha springformen i en kjølebag, og legge frosne kjøleelementer under. Anonymous poster hash: a4e3a...7d3
Gjest Wei Wei Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Han verken kjølebag eller kjøleelement og skal ikke kjøpe for en gangs tilfelle. Jeg viste om denne muligheten, men den passer ikke for meg.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Du får en billig kjølebag for en femtilapp. Uten noen form for kjøling ville jeg ikke gjort dette. Og hva som helst som er bunnfrossent kan jo brukes som kjøleelement, da. Men takk for meg. Anonymous poster hash: a4e3a...7d3 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Pakk et par isbitposer i en bærepose og legg kaka over det. Legger du det i bagasjerommet holder det seg kjempegodt. Anonymous poster hash: 93bc8...3aa
Gjest Violetta Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Pakk et par isbitposer i en bærepose og legg kaka over det. Legger du det i bagasjerommet holder det seg kjempegodt.Anonymous poster hash: 93bc8...3aa Dette ville jeg gjort, men i tillegg ville jeg pakket noen gamle aviser rundt som isolasjon. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå