AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg ser kjæresten min annenhver helg, og første gangen vi har samleie den helgen så kommer det biiiittelitt blod, det er veldig lite, kan vel knapt se det, og noenganger kommer det noe som ser ut som gamle mensenrester, men ikke så mye av det heller. Hva er det? Er det vanlig? Etter den gangen er det ikke noe blod, men er alltid da vi har samleie etter en god stund uten. Han har en ganske stor penis, kan det ha noe med det å gjøre? Anonymous poster hash: 5acb1...13d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Tja, det høres jo ut som du får en liten rift i slimhinnen, men så lenge det ikke skaper problemer for deg, så ville jeg ikke reflektert over det. Det kan muligens unngås ved at dere bruker lengre tid på forspill, bruker glidemiddel, og er mer varsomme ved første samleie. Anonymous poster hash: 84092...33b 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Tja, det høres jo ut som du får en liten rift i slimhinnen, men så lenge det ikke skaper problemer for deg, så ville jeg ikke reflektert over det. Det kan muligens unngås ved at dere bruker lengre tid på forspill, bruker glidemiddel, og er mer varsomme ved første samleie. Anonymous poster hash: 84092...33b Takk for svar. Ja, det kjennes litt sånn ut da han først tar den inni meg, at jeg strekker meg ut og det svir liiitt. Men ikke noe etterpå. Anonymous poster hash: 5acb1...13d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Har du testet for klamydia? For to år siden, men ikke noe da. men har vært i samme forhold nå i 3 år og ikke hatt sex med noen andre. Anonymous poster hash: 5acb1...13d
Gjest avocadoen Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 For to år siden, men ikke noe da. men har vært i samme forhold nå i 3 år og ikke hatt sex med noen andre. Anonymous poster hash: 5acb1...13d Jeg ville testet for sikkerhets skyld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå