AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg vil kjenne at han trenger seg inn i meg, fyller meg... Funker det med knipeøvelser? Altså, blir skjeden faktisk fysisk trangere av det - eller får jeg bare fordelen av sterke muskler som kan klemme godt rundt kuken? Anonymous poster hash: 81cb2...79e
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Kommer du fra forhold der det har vært større penis? I min erfaring tilpasser man seg over tid og blir trangere igjen, men det kan ta litt tid. Hvis det er din naturlige størrelse kan knipeøvelser gjøre at du får bedre grep, men ikke at det blir trangere lenger inn. Slik var det i hvert fall for meg. Anonymous poster hash: c9202...7aa 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Takk for svar. Det er nok min naturlige størrelse - har vært sammen med samme kar lenge. Men skulle ønske jeg var trangere. Noen flere som vil svare meg på mitt spørsmål? Eller er eneste mulighet for å bli trang en operasjon? Anonymous poster hash: 81cb2...79e
Tropisk Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har vært sammen med en fyr i et halvt år nå, og jeg har fått masse muskler der nede. Kan knipe så hardt at han ber meg om å knipe mindre. Muskler hele veien. Før var jeg helt "utrent" der nede, slapp og lite muskuløs. Merker at det gjør godt for på kroppsholdningen. Er fullstendig utrent, utenom nedentil. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Ts, jeg går ut i fra at du bruker tamponger når du trenger det. Faller de ut igjen, eller holder de seg på plass? Sitter de som de skal så er nok problemet i hodet ditt. Anonymous poster hash: 5ef67...522
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Vel, nå sier jeg ikke at dette er et problem for meg - og tampongene holder seg der de skal. Kall det gjerne en personlig preferanse da - det at jeg ønsker en trangere mus. Anonymous poster hash: 81cb2...79e
misstealover Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Finnes det ikke en sånn krem (som selges på kondomeriet/erotikkbutikker) som strammer inn der nede? Eller tar jeg helt feil nå? Jeg trener regelmessig og bruker knipeøvelser en del også. Jeg føler jeg blir strammere når jeg har trent mye, spesielt rumpeøvelser. Jeg vet ikke om det faktisk fungerer, men jeg har hørt det. Endret 22. mai 2014 av misstealover
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Jeg oppnådde det samme ved å bruke disse vaginakulene, de virker faktisk hvis man bruker de over litt tid. Anonymous poster hash: c8857...d89
Gjest Eurodice Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Jeg oppnådde det samme ved å bruke disse vaginakulene, de virker faktisk hvis man bruker de over litt tid. Anonymous poster hash: c8857...d89 Vaginakuler har ingen effekt - Velvære - Klikk.no
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Vaginakuler har ingen effekt - Velvære - Klikk.no Det kommer an på hvilke kuler en bruker - som det også sies nederst i den artikkelen. Kuler som har en løs kule inni seg, og dermed gir mer for musklene å jobbe med funker bra. Har brukt Lelo Luna, og det kjennes som ei god treningsøkt dagen etter ja! http://shop.erotikknett.no/Kuler-og-egg/Uten-vibrasjon/Lelo---Luna Anonymous poster hash: 899af...709
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 Å være trang er ikke bare en positiv ting, desverre. Jeg er en jente som er trang og mitt seksuall liv sammen med samboeren min kan til tider bli slitsomt. Det tar litt tid før han kommer skikkelig inn i meg og etter samleiet er jeg ofte sår og kjenner ubehag i underlivet. Hilsen jente som ønsker å være mer vid :D Anonymous poster hash: e5fc4...49a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå