Gå til innhold

Tatt på fersken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du blitt tatt på fersken i å onanere av partneren din og hvordan reagerte hun/han? Syns du selv at det var pinligt el egentligt opphissende , og onanerer dere for hverandre eller sammen i blant? Eller er onani i forholdet deres et tabuemne/ privat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å onanere er helt normalt! Mener at det ikke er flaut å bli tatt på fersken. Kanskje partneren din syntes det er ja opphissende å se deg onanere? For å kunne få full nytelse i sexlivet må du selv vite hva du foretrekker best! Mener det er helt normalt ikke tabu!

AnonymBruker
Skrevet

Sex = tabu = kjedelig.

Hadde han fersket meg, så hadde han kastet seg inn og hjulpet til.

Anonymous poster hash: aed03...713
Gjest Heartbeat
Skrevet

Har tatt en tidligere kjæreste på fersken mens han lå og runket i sengen ;) Bare deilig og jeg fortsatte leken :)

• Liker 3
Skrevet

Har aldri blitt "tatt på fersken" sånn sett. Jeg og eksen snakket helt åpent om dette fra starten av og alle vet jo at "alle" gjør sånt, så blir bare for dumt for min del å ikke skulle være åpen om det. I begynnelsen av forholdet var det nok litt merkelig å skulle ligge og kose seg foran den andre, men etterhvert ble det helt naturlig og jeg synes bare det var sexy å "ferske" henne de gangene jeg gjorde det. Definitivt opphissende for min del, både å se på og når begge var med på leken :)

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av oss har tatt hverandre på fersken. Men hadde vi, så hadde det nok tent den andre part og ført til noe emre :P

Anonymous poster hash: b09c5...e96
Skrevet

Hun har tatt meg på fersken flere ganger. Hun liker synet og legger seg ved siden og "observerer " og nyter synet! :-)) selv syns jeg det er opphissende at hun ser det mest " private " .

Gjest brutal_mann
Skrevet

Joda, det har en opplevd begge veier. Komfortabel med partneren så var det ikke annet enn en intim og berikende del av samlivet. Noen ganger ble vi deltakere, andre ganger observatører. Felles glede var det uansett.

Gjest Nightwich
Skrevet

Vi onanerer åpent forran hverandre og bruker det som krydder. Noen ganger begge samtidig.

Han elsker å se at jeg koser med meg selv og jeg syns det er opphissende fordi det fremdeles er litt "fydda".

Skrevet

Når hun ikke orker / kan ha sex , så onanerer jeg opent ved siden av henne . Det syns vi er kjempetennende og noen ganger ender det med at hun hjelper til. Deilig:-)

Skrevet

Det er jo kjempe opphissende! Og veldig intimt :) Sist kjæresten onanerte foran meg var det et så flott syn at det endte med at jeg kom før han

Skrevet

Jeg gjorde det en gang med en tidligere date.. Vi hadde nettopp hatt fantastisk sex, hvor jeg ble tilfredsstilt et par ganger og han én gang. Mye vil ha mer, så jeg spurte om han ble brydd om jeg koste litt med meg selv. Jeg rakk vel å få én centimeter av en finger inn, før han plutselig tok over. Helt greit :fnise:

Gjest avocadoen
Skrevet

Da jeg var sammen med eksen tok han ofte en kjapp runk før han dro på jobb (pga at han var kåt på meg og ikke klarte å konsentrere seg på jobb med mindre han gjorde det) og det var jo selvfølgelig helt greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...