Gå til innhold

Spisesteder i Oslo?

Fremhevede innlegg

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

De gangene jeg har vært i Oslo har jeg alltid spist på steder som Fridays og Egon, men denne gangen vil jeg prøve noe nytt. Har dere forslag til ålreite steder for lunsj og/eller middag? Gjerne til en ok pris.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller enkel lunsj http://bagelandjuice.no/<br /><br />Dette er et av stedene jeg savner etter at jeg flytt ut av storbyn

Anonymous poster hash: 896bf...b67

Skrevet

Hvilken type mat liker du? For pizza vil jeg anbefale Villa Paradiso, beste som fins :)

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Hvilken type mat liker du? For pizza vil jeg anbefale Villa Paradiso, beste som fins :)

Jeg liker all type mat, men synes indisk er veldig godt. Der har jeg aldri vært! Ok priser?

Gjest multibox
Skrevet

McDonalds! Der er det billige kcal

• Liker 1
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

McDonalds! Der er det billige kcal

Ikke akkurat det jeg var ute etter :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Mister India har god indisk mat :)

Også anbefaler jeg Nambo, det er en vietnamesisk restaurant på Majorstua. AMAZING!

Anonymous poster hash: a846c...890
Skrevet

Four seasons (asiatisk) rundt hjørnet fra grand hotel - litt dyrt men utrolig godt

Mother India på Bislett - en av de beste indiske

Masse ok steder på tjuvholmen og Aker brygge i alle kategorier

Skrevet

Dinner, Nodee eller Rice Bowl

Skrevet

Mucho Mas, Yayas, Santinos, Tullins Cafe, Delikatessen, San Leandro og Kolonihagen er noen av mine favoritter.

Skrevet

Hvis du liker asiatisk mat anbefaler jeg Bamboo på Sagene på det sterkeste!! Billig og god mat for kun rundt 100 lappen! :)

http://www.bamboosagene.no

Og hvis du liker indisk så er Village Tandoori på Bygdøy Alle også noe å anbefale! Er ikke like billig, men utrolig god mat der!

http://www.villagetandoori.no

Gjest iGirl
Skrevet

De gangene jeg har vært i Oslo har jeg alltid spist på steder som Fridays og Egon, men denne gangen vil jeg prøve noe nytt. Har dere forslag til ålreite steder for lunsj og/eller middag? Gjerne til en ok pris.

mine favoritter: St. Lars, yaya's, illegal, hells kitchen, san leandro, taco republica :)

Skrevet

Villa paradiso

Cafe sara

Habibi

Illegal burger

Rice bowl

Mother India (det er og en veldig bra på løkka, men husker ikke hav den heter. Ligger ganske langt nede)

Taco republica

Ellers er den en haug av indiske, tyrkiske, vietnamesiske resturanter/matsteder i tr.heimsveien, torggata og Grønlandsområde. Rimelig, og godt.

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

TS her! Takk for svar alle sammen, mye å velge i ser jeg :fnise:

Skrevet

Eataly på Aker Brygge har god pizza og pasta, tror faktisk pizzakokkene der nettopp vant noe pizzamesterskap av noe slag.

Illegal Burger er digg.

Også syns jeg Hard Rock Cafe har dødsgode burgere, om du er interessert i det. Ganske dyrt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...