Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg skriver frekke ting her på forumet om kvinner og klager på kvinner når det gjelder absolutt alt, fra politikk til ellers, er fordi jeg ikke har noe hell med damene. Gratulerer! Der fikk en innrømmelse fra en av bitterpilkene som vanker på forumet, fornøyde? :)

Anonymous poster hash: f74aa...3b2
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Really? Stort av deg å innrømme. Tror nok dette gjelder de fleste, ikke bare deg :)

Anonymous poster hash: ba0fd...afb
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det er nok noen som har det som deg og så er det noen som bare reagerer på noen av de voldsomme og bastante uttalelsene til mange brukere her på forumet :)

Anonymous poster hash: 979e5...4db
Gjest fotballflue
Skrevet

Men hvorfor? Føler du deg bedre etterpå?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvorfor, men jeg mistenker at det er en dame som står bak HI. Det virker bare litt for sarkastisk til å være reellt.

Anonymous poster hash: d9941...979
  • Liker 10
Gjest Eurodice
Skrevet

Grunnen til at jeg skriver frekke ting her på forumet om kvinner og klager på kvinner når det gjelder absolutt alt, fra politikk til ellers, er fordi jeg ikke har noe hell med damene. Gratulerer! Der fikk en innrømmelse fra en av bitterpilkene som vanker på forumet, fornøyde? :)

Hvis du oppfører deg på samme måte utenfor KG, er det ikke det minste merkelig at du ikke har drag på damene. Vær mot andre som du vil de skal være mot deg er en god leveregel :).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor? Føler du deg bedre etterpå?

Faktisk, litt.

Vet ikke hvorfor, men jeg mistenker at det er en dame som står bak HI. Det virker bare litt for sarkastisk til å være reellt.

Anonymous poster hash: d9941...979

Faktisk ikke det, har alltid vert hovedgrunnen til at jeg skriver slike ting her.

• Liker 1
Gjest multibox
Skrevet

Jeg er helt enig med TS. Jeg begynner å bli så lei av å være jomfru at jeg er krass her på forumet... Greit å få utblåst litt!

• Liker 1
Skrevet

(å herregud, jeg klarer ikke å la være....)

Mener du "bitterpikk" eller "bitterpilk" slik du skrev?

:sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Ts, kan du ikke fortelle meg hvem du egentlig er?

Skrevet

Jeg er helt enig med TS. Jeg begynner å bli så lei av å være jomfru at jeg er krass her på forumet... Greit å få utblåst litt!

You gotta get on that, bro. Livet er for kort til å la kjærligheten forbli en ørkenhallusinasjon. Jeg har selv alltid vært heldig med jenter og kjærlighet. Funnet min drømmedame for lenge siden. Hun tilfører så mye glede i livet mitt at selve eksistensen ville blitt meningsløst imorgen om hun forsvant. Mange menn overfokuserer på seksualiteten, iallefall utad. Hvis jeg var deg ville jeg tenkt litt mer på hvordan du skal finne kjærlighet. Sex du bare kan drømme om kommer i bøtter og spann bare du treffer den dama som virkelig elsker deg. Get on it bro.

"Bitterpikk" er et begrep jeg misliker sterkt. Klart det finnes bitre avviste menn, men er man bitter er man antakeligvis også sårbar. Sårbar, bitter, ensom, full av uforløst kjærlighet, sorg, frustrasjon. At man betegner et medmenneske som "bitterpikk" vitner om svært lav medmenneskelighet. Hva slags måte er det man omtaler folk på? Det finnes bitre kvinner. Brukte kvinner som aldri blir tatt seriøst. De kan også være bitre. Bitre på menn, på utro jævler, av å bli brukt og kastet, løyet til. Jeg ville likevel aldri drømt om å kalle en kvinne for "bitterfitte". Hele konseptet syns jeg virker frastøtende og inhumant.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

You gotta get on that, bro. Livet er for kort til å la kjærligheten forbli en ørkenhallusinasjon. Jeg har selv alltid vært heldig med jenter og kjærlighet. Funnet min drømmedame for lenge siden. Hun tilfører så mye glede i livet mitt at selve eksistensen ville blitt meningsløst imorgen om hun forsvant. Mange menn overfokuserer på seksualiteten, iallefall utad. Hvis jeg var deg ville jeg tenkt litt mer på hvordan du skal finne kjærlighet. Sex du bare kan drømme om kommer i bøtter og spann bare du treffer den dama som virkelig elsker deg. Get on it bro.

"Bitterpikk" er et begrep jeg misliker sterkt. Klart det finnes bitre avviste menn, men er man bitter er man antakeligvis også sårbar. Sårbar, bitter, ensom, full av uforløst kjærlighet, sorg, frustrasjon. At man betegner et medmenneske som "bitterpikk" vitner om svært lav medmenneskelighet. Hva slags måte er det man omtaler folk på? Det finnes bitre kvinner. Brukte kvinner som aldri blir tatt seriøst. De kan også være bitre. Bitre på menn, på utro jævler, av å bli brukt og kastet, løyet til. Jeg ville likevel aldri drømt om å kalle en kvinne for "bitterfitte". Hele konseptet syns jeg virker frastøtende og inhumant.

Du kaller nå folk for andre veldig stygge ting da. Du slenger om nedlatende ord til de du diskuterer med ofte.. Ellers er jeg enig i det du skriver :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn som klager på kvinner er bitterpikk. Hva er da kvinner som klager på men bitterfitte ?

Anonymous poster hash: a4db5...909
Skrevet

Du kaller nå folk for andre veldig stygge ting da. Du slenger om nedlatende ord til de du diskuterer med ofte.. Ellers er jeg enig i det du skriver :)

Da er det høflig å komme med et eksempel.

AnonymBruker
Skrevet

Da er det høflig å komme med et eksempel.

Syk i hodet, hjerneskadet og idiot blant annet, har sett deg skrive det til flere folk.

Skrevet (endret)

Syk i hodet, hjerneskadet og idiot blant annet, har sett deg skrive det til flere folk.

Det tilfellet du nå snakker om skjedde i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=838549 Mine svar var respons på personangrep som jeg ikke startet. Altså til én bruker, ikke "flere folk". Generelt sett holder jeg meg til saken, men jeg svarer på personangrep hvis jeg føler for det.

Sånn, er vi ferdige med Arcturus nå? Kan vi fortsette med temaet i tråden? Takk. ;)

Endret av Arcturus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tilfellet du nå snakker om skjedde i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=838549 Mine svar var respons på personangrep som jeg ikke startet. Generelt sett holder jeg meg til saken.

Sånn, er vi ferdige med Arcturus nå? Kan vi fortsette med temaet i tråden? Takk. ;)

Var også en diskusjon med brukeren Tris som handlet om forskning. Men skal ikke si mer om saken nå :)

Skrevet (endret)

Var også en diskusjon med brukeren Tris som handlet om forskning. Men skal ikke si mer om saken nå :)

Stemmer det. I det tilfellet husker jeg ikke om det var jeg eller hun som begynte personagendaen, men jeg husker godt at hun ikke var helt uskyldig i saken.

Jeg er ingen helgen og har ikke som målsetning å være noen Jesusfigur på forumet. Ut av mine bortimot 900 innlegg er det kanskje maksimalt 10 som har negative personkarakteristikker. (It can happen to the best of us). Det er beklagelig, men ofte er man ikke helt alene om å være sur i tonen. It takes two to tango.

Det er greit å svare når noen oppfører seg ekkelt. Alle kan ha gode og dårlige dager, men når noen ikke klarer å holde seg er det greit å ta til motmæle. Jeg rapporterer alltid personangrep. Som oftest starter det med at jeg sier noe spissformulert ala "kvinner gråter oftest mer enn menn" og får et svar i retur av en Anonymbruker som mener masse om hvor ille jeg er som mann. Det er ikke greit og da svarer jeg med samme mynt. Og slik går nu dagan ;)

Endret av Arcturus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil du snakke om det?

Anonymous poster hash: d97d3...cab

Skrevet

Tråd ryddet for hets av Anonym Bruker-funksjonen

Kosemose, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...