AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 For eksempel, min eks, jeg spurte han engang hva som var så innmari pent med disse jentene med en veldig løs oppførsel (at de ligger med nesten så å si hvem som helst) og at de mange har tatt silikon operasjon, oppfører seg også som om de elsker alt og alle - har en falsk oppførsel, ser falsk ut.. Ja, hva er det med disse jentene som gjør at gutter liker de? Nei han mente jo at han ikke likte slike jenter, og bare jeg nevnte navnet på 2 stykker som jeg selv syns er slik, nei de jentene var skikkelig ekle og det var ekkelt å tenke på hva de drev med ... Men min ex er i dag sammen med en av de, en av de jentene som er "så kjent" for å ha ligget med nesten alle i sin vennekrets pluss pluss.. Jeg skjønner det ikke, jeg må jo innrømme at det også gjør meg bitter at min ex havnet opp med en slik jente, men jeg er mer oppgitt og skjønner ikke hvordan gutter generelt kan like å ha seg med en slik jente, eller ha et forhold med henne? Anonymous poster hash: cfbef...083
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Hvorfor gjør det deg bitter? En tøs vil jo de fleste ikke ha. Han har jo ikke akkurat skutt gullfuglen, så hvorfor bitter? Anonymous poster hash: d6c83...94c 10
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Fordi vi er kåte griser, derfor. Når mange liker samme jenta, virker hun også enda mer flott. Utsultet for kroppskontakt, og loving. Anonymous poster hash: 5bf4d...7ce 3
Red-Ruby Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 jentene hadde ikke oppført seg sånn hvis det ikke funka 8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Hvorfor gjør det deg bitter? En tøs vil jo de fleste ikke ha. Han har jo ikke akkurat skutt gullfuglen, så hvorfor bitter? Anonymous poster hash: d6c83...94c Skulle kanskje skrevet skuffet, fordi jeg trodde han var ærlig med meg den gangen han sa at han syns slike jenter var ufyselige og selv ikke forstod hva som gjorde at gutter lå med jenter de viste var på absolutt alle... TS Anonymous poster hash: cfbef...083
Gjest tinbjo1 Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Gutter bryr seg ikke så lenge de får seg noe. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 Løs bare fordi man har silikon??? Nei nå må du gi deg. Jeg skriver ikke noe om at man kun må ha silikon for å være løs, men jeg sier at mange av de jentene har også silikon.. det er noe som går igjen ofte hos slike jenter. Hvorfor henger du deg opp i det? At du gidder, jeg lurer enkelt å greit bare på hva som gjør at enkelte menn/gutter liker/tenner på slike jenter, er det noe galt i at jeg lurer på det? Anonymous poster hash: cfbef...083 8
Mike Waters Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Gutter bryr seg ikke så lenge de får seg noe. "A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank Moody Endret 20. mai 2014 av Mike Waters 6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 jentene hadde ikke oppført seg sånn hvis det ikke funka Æsj er du en av de løse ekle jentene som oppfører seg som nevnt over for å få seg noe? Anonymous poster hash: cfbef...083
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 Skulle kanskje skrevet skuffet, fordi jeg trodde han var ærlig med meg den gangen han sa at han syns slike jenter var ufyselige og selv ikke forstod hva som gjorde at gutter lå med jenter de viste var på absolutt alle... TS Anonymous poster hash: cfbef...083 Okei, skjønner. Det forstår jeg at du er. Kanskje han gikk til henne etter at dere slo opp fordi han tenkte hun var lett å få? Men tror de fleste gutter tenker at de der er lett å få et ligg med, men de aller færreste vil være sammen med de i et forhold. Anonymous poster hash: d6c83...94c
Gjest autopilot Skrevet 20. mai 2014 #13 Skrevet 20. mai 2014 Gutter bryr seg ikke så lenge de får seg noe. This. Er jo ikke sikkert han har planer om en stor fremtid med dama. Han tenker vel bare "hun er digg og vil ligge med meg." Simples.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2014 #14 Skrevet 20. mai 2014 Nei nå må du gi deg. Jeg skriver ikke noe om at man kun må ha silikon for å være løs, men jeg sier at mange av de jentene har også silikon.. det er noe som går igjen ofte hos slike jenter. Hvorfor henger du deg opp i det? At du gidder, jeg lurer enkelt å greit bare på hva som gjør at enkelte menn/gutter liker/tenner på slike jenter, er det noe galt i at jeg lurer på det? Anonymous poster hash: cfbef...083 Vel, men siden du sier at mange av de jentene har silikon så setter du jo en forbindelse mellom silikon og løshet. Og jeg ser ikke problemet med at menn tenner på og liker kvinner med silikon/løse jenter, men jeg forstår jo at slike som deg som er av den litt mer dømmende typen har problemer med kvinner som liker sex. 7
Red-Ruby Skrevet 20. mai 2014 #15 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Æsj er du en av de løse ekle jentene som oppfører seg som nevnt over for å få seg noe? Anonymous poster hash: cfbef...083 jeg har bare vært sammen med en mann og er fremdeles lykkelig,takk som spør, men hva er galt med at jenter vil ha sex? Det skal liksom være så skammelig at jenter har seksuelle drifter,noe som ødelegger for mange forhold. Man sitter bare og venter på at mannen er klar, og tar aldri initiativet selv, og det er gjerne litt kjedelig. og silikon! enig med Gjest her. Endret 20. mai 2014 av Blue-Jeans 1
Gjest Lincoln Skrevet 20. mai 2014 #16 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Skulle kanskje skrevet skuffet, fordi jeg trodde han var ærlig med meg den gangen han sa at han syns slike jenter var ufyselige og selv ikke forstod hva som gjorde at gutter lå med jenter de viste var på absolutt alle... TS Anonymous poster hash: cfbef...083 I likhet med veldig mange av KG-kvinnene så har du visst ikke forstått at de fleste menn sier det kjæresten ønsker å høre når det gjelder spørsmål om utseende, andre kvinner og generelt alt som kan utløse en krangel man ikke orker å forholde seg til. Grunnen til at gutter ligger med slike jenter er A: De er fine, B: De er villige og C: De er med på det meste. Perfekt som en rebound. Endret 20. mai 2014 av Lincoln 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #17 Skrevet 20. mai 2014 For eksempel, min eks, jeg spurte han engang hva som var så innmari pent med disse jentene med en veldig løs oppførsel (at de ligger med nesten så å si hvem som helst) og at de mange har tatt silikon operasjon, oppfører seg også som om de elsker alt og alle - har en falsk oppførsel, ser falsk ut.. Ja, hva er det med disse jentene som gjør at gutter liker de? Nei han mente jo at han ikke likte slike jenter, og bare jeg nevnte navnet på 2 stykker som jeg selv syns er slik, nei de jentene var skikkelig ekle og det var ekkelt å tenke på hva de drev med ... Men min ex er i dag sammen med en av de, en av de jentene som er "så kjent" for å ha ligget med nesten alle i sin vennekrets pluss pluss.. Jeg skjønner det ikke, jeg må jo innrømme at det også gjør meg bitter at min ex havnet opp med en slik jente, men jeg er mer oppgitt og skjønner ikke hvordan gutter generelt kan like å ha seg med en slik jente, eller ha et forhold med henne?Anonymous poster hash: cfbef...083 Hvordan vet de at hun faktisk er løs? Har DU sett dette selv? Jeg var selv en gang i en slik "situasjon".. Jeg høres sikkert kvalm ut nå, men selv er jeg ifølge andre veldig pen å se på. Har alltid vært en guttejente å vært populær blant gutta, også fordi jeg jobber i et mannsdominert yrke. "Sånne" som meg får veldig fort rykte på seg. Jeg er visst løs å ligger med alle. Istede for venninder har jeg kompiser, iblant blir man med sine venner hjem etter en fest å låner sofaen. Hendte seg faktisk at vi også delte seng, men lå på hver vår ende av senga med trusa PÅ! Ifølge folk og fe så har vi jo automatisk hatt sex, å da påfølgende rykter. Har til og med opplevd at folk har jugd å sagt at de har ligget med meg! Jeg har aldri vært løs å kan telle på en hånd de jeg har hatt sex med de siste 5 åra. Så vær sikker på at vedkommende faktisk spriker med bena så fort sjangsen byr seg, før du evt dømmer dem;-) som jeg pleier å si, ikke tro det før du har sett det selv!Anonymous poster hash: d8832...d3c 7
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2014 #18 Skrevet 20. mai 2014 Veldig tydelig at TS føler seg truet av de her silikongeitene. 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #19 Skrevet 20. mai 2014 I likhet med veldig mange av KG-kvinnene så har du visst ikke forstått at de fleste menn sier det kjæresten ønsker å høre når det gjelder spørsmål om utseende, andre kvinner og generelt alt som kan utløse en krangel man ikke orker å forholde seg til. Grunnen til at gutter ligger med slike jenter er A: De er fine, B: De er villige og C: De er med på det meste. Perfekt som en rebound. Hvem har sagt at de er fine? Løse jenter pleier jo å være tvert i mot. Er en grunn til at de er løs, de søker oppmerksomhet som de ikke får gjennom personlighet og/eller utseende. Anonymous poster hash: d6c83...94c 2
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2014 #20 Skrevet 20. mai 2014 Hvem har sagt at de er fine? Løse jenter pleier jo å være tvert i mot. Er en grunn til at de er løs, de søker oppmerksomhet som de ikke får gjennom personlighet og/eller utseende. Anonymous poster hash: d6c83...94c Jeg kjenner mang en pen jente som puler vildt, de får bare ikke høre det på samme måte som de som ikke er så pene. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå