AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Oppdaget i dag noen røde prikker på leppa (munn). Leppene føles tørre selv om jeg kliner på lipsyl. Nå ca 6 timer senere ser det ut som den ene prikken begynner å bli en blemme. Er dette herpes? Har aldri hatt før. En ex for 3 år siden sa han hadde herpes selv om jeg aldri så noe utbrudd på ham. Hva skal jeg gjøre. Og hva vil samboeren min si når han kommer hjem om to uker og jeg har fått herpes mens han har vært borte??Anonymous poster hash: 1528a...309
Chizue Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Herpes er ikke farlig bare ubehagelig. Du kan ha hatt viruset i kroppen i flere år. Noen får heller aldri utbrudd selvom de har viruset. Du kan si du har fått forskjølelsessår. (så får vi håpe han ikke vet at det er ett annet navn for herpes http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/herpeslabialis.php Endret 22. mai 2014 av The Tardis
Sylvari Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Herpes er ikke farlig bare ubehagelig. Du kan ha hatt viruset i kroppen i flere år. Noen får heller aldri utbrudd selvom de har viruset. Du kan si du har fått forskjølelsessår. (så får vi håpe han ikke vet at det er ett annet navn for herpes http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/herpeslabialis.php Evt si at der er herpes så han ikke kysser henne mens hun har utbrudd så han blir smittet.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 (endret) 80% av befolkningen har det i kroppen, det kommer til å være der resten av livet. Ikke kyss, drikk fra samme glass eller ha oralsex når du har utbrudd. Ikke gni deg i øynene etter at du har tatt på såret, det kan smitte til øynene Vask hendene ofte. Endret 22. mai 2014 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Det høres ut som herpes. Du har sikkert hatt det i kroppen en stund uten at det har slått ut før nå. Kanskje ble du smittet ved kyssing eller oralsex av samboer.mdet kan smitte uten at partneren har synligd utbridd. Det er bare å forklare det, om han lurer. Antakelig har han det også.Anonymous poster hash: 3d3af...6d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå