AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #21 Skrevet 10. juni 2014 Det er ikke så vanskelig å fatte interesse, men vanskeligere å skjønne hva hun er interessert i (pulings eller fast forhold). Men de fleste kvinner er vel mer interessert i fast forhold enn det førstnevnte. FB-poking tar jeg derimot som et tegn på at hun vil ha sex (spesielt hvis det kommer fra venner av venner eller lignende). Føler meg en smule dum, for jeg trodde poking var en glemt funksjon på Facebook som ingen brukte lenger, men det er visst bare meg som aldri blir poka.. Kunne aldri funnet på å poke en fyr. Hva oppnår man med det egentlig? Da er det bedre å bare skrive "hei" da. TS Anonymous poster hash: 78ff9...2b9
Gjest Dude91 Skrevet 10. juni 2014 #22 Skrevet 10. juni 2014 Føler meg en smule dum, for jeg trodde poking var en glemt funksjon på Facebook som ingen brukte lenger, men det er visst bare meg som aldri blir poka.. Kunne aldri funnet på å poke en fyr. Hva oppnår man med det egentlig? Da er det bedre å bare skrive "hei" da. TS Anonymous poster hash: 78ff9...2b9 Forstår det egentlig ikke jeg heller, men tror det er forbundet med interesse. Fikk en pokes fra ei jente jeg ikke vet hvem er. Jeg poka tilbake og fikk enda en poke i retur... Litt merkelig og klein fremgangsmåte hvis det er interesse som ligger bak.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #23 Skrevet 10. juni 2014 Forstår det egentlig ikke jeg heller, men tror det er forbundet med interesse. Fikk en pokes fra ei jente jeg ikke vet hvem er. Jeg poka tilbake og fikk enda en poke i retur... Litt merkelig og klein fremgangsmåte hvis det er interesse som ligger bak. Ja, det er sånn jeg tenkte det kunne blitt.. jeg håper ikke den som poker håper at personen de poker skal sende melding tilbake og spørre om de vil ta en kaffe eller noe slikt? Jeg vet ikke, jeg bare syntes poking virker litt "utdatert" eller hva jeg skal si. Hvertfall, som du sier, hvis det ligger interesse bak.. TS Anonymous poster hash: 78ff9...2b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå