Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Reiser til Platanias om ca 1 uke. :shoppe:

Er det noen som noen tips å komme med?

Spesielt restauranter:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale deg og ta en dagstur til elafonisi, den er kjent som den rosa stranden. Jeg kan love deg at du aldri vil bade i et klarer vann. Nydelig der. Reuseselskapenr arangerer turer dit. Tar en noen timer med buss, men absolutt verdt det:) restauranter har jeg dårlig med tips siden du sikkert er ute etter greske, mens jeg spiste nesten hver dag på en meksikansk restaurant :P

Anonymous poster hash: b5d42...f71

AnonymBruker
Skrevet

Den meksikanske restauranten er å anbefale, resten av Platanias er ganske bråkete, mye folk, småbutikker, ikke ett veldig koselig sted.

Pizza kan de ikke lage i Hellas bare sånn til info, det eneste stedet jeg spiste god pizza var i chania, på en italiensk restaurant som lå langs havnen, nesten helt i enden, der var det utrolig god mat!

Anonymous poster hash: 086f5...fdd
AnonymBruker
Skrevet

Platanias :hjerte: Gå for gresk mat, aldeles nydelig. Vakker sandstrand, de spilte inn en nescafe-reklame på den stranden for mange år siden. Elafonissi må du ikke gå glipp av! Balos er også vakkert. Falassarna syns ikke jeg var verdt utflukten.

Anonymous poster hash: ba25f...3a5
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Åååh jeg likte meg veldig godt i Platanias.

En resturant som ligger nede ved stranden er kjempe flott, og har steike god mat!! Jeg klarer ikke å huske hva den heter, husker bare alle de kjekke mennene som jobbet der :P Super gresk mat i vært fall :)

Tror kanskje det var ¨Ariadne¨

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Platanias var en veldig stusslig plass, så jeg hadde satset p mange utflukter. Det er en trafikkert gate som går gjennom stedet og så er det barer og restauranter og souvernirsjapper langs gata og det er det. Og så er det en helt vanlig strand.

Anonymous poster hash: 8f0a5...eed
AnonymBruker
Skrevet

Åååh jeg likte meg veldig godt i Platanias.

En resturant som ligger nede ved stranden er kjempe flott, og har steike god mat!! Jeg klarer ikke å huske hva den heter, husker bare alle de kjekke mennene som jobbet der :P Super gresk mat i vært fall :)

Tror kanskje det var ¨Ariadne¨

Ariadne har god mat. Ellers har Sunset (litt oppi gamlebyen) veldig god mat. Ta turer inn til Chania, både kveldstid og dagtid. Veldig koselig by!

Anonymous poster hash: 2ea26...ce3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...