Gå til innhold

TOMS og høy vrist


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som har høy vrist og passer TOMSsko? Hvordan er de i størrelsen? Jeg vurderer å kjøpe meg et par, men er så usikker på om de vil passe.



Anonymous poster hash: 9237a...850
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er ganske behagelige å gå med, og du får nesten garantert ikke gnagsår. Har hørt det passer til de med høy vrist også. Jeg måtte selv gå ned en og en halv størrelse, skoen utvider seg litt etterhvert. Regner da med at du kan bestille vanlig størrelse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har høy vrist og ganske bred fot, og får de ikke på. Tror bredden er det største problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt høy vrist, og de passer veldig fint på meg. De fleste modellene vider seg ut (ikke de som er i "blondestoff" i like stor grad har jeg fått inntrykk av..), og jeg har 1/2 str. mindre enn i andre sko. Som nevnt over her er skoene ganske smale. Ville prøvd dem rett og slett! :)



Anonymous poster hash: e4530...21a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har høy vrist og smale føtter, det går veldig fint. De vider seg ut og tilpasser seg foten.



Anonymous poster hash: 2ef9b...890
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy vrist og bred fot, passer bra og anbefaler å kjøpe en størrelse mindre enn du kanskje egentlig først tror du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...