SiMa Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Hva betaler dere for frisør og sminking? Jeg har langt hår som skal settes opp med slør og pynt. Vurderer å bli sminket også. Hvor mye er vanlig å betale for frisør? Og for sminke? Er prøvetime vanlig? Og nødvendig? Hvor mye betaler dere for prøvetime? Og hvor lang tid i forveien lønner det seg å ha prøvetimen?
Gjest Tekola Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Jeg betalte 5000 for hår og make-up, da var prøvetime innkludert, og de stengte salongen (det var ei annen brud der, som skulle gifte seg et par timer før meg, så vi så lite til hverandre). Fikk også servert litt snacks og drikke underveis, og det var veldig avslappet stemning der. Skiftet der også, så jeg tror jeg var der i tre-fire timer totalt. Fikk litt rabatt på min forlovers hår og sminke, så jeg tror jeg betalte 6000 totalt. Anbefaler absolutt å ha en prøvetime, for å sjekke at du tåler sminken, bruke litt tid på å finne ut hvordan du vil ha sminke og hår, hvilke farger som skal brukes osv, uten at det blir stress! Hvor lang tid i forveien er jeg usikker på.
Brud2014 Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Jeg betaler 3000kr for hår og make-up, de har et eget "bruderom" så jeg får ro Jeg gifter meg 26. juli og de ønsket at jeg kommer inn for prøvetime i slutten av mai. Så ca 2 måneder da, men det kan jo hende dette varierer fra salong til salong. Jeg vil ha prøvetime siden jeg ikke aner hvordan jeg vil ha håret mitt og jeg vil ha klart å bestemme meg for det før bryllupsdagen Og dessuten være sikker på at jeg liker frisøren/vite at frisøren er flink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå