Gå til innhold

Vondt i hele underlivet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er ganske ung og vet ikke hvor ellers jeg kan spørre for å få raske svar.. Men helt siden jeg fikk mensen denne måneden som jeg alltid har regelmessig har jeg hatt sykt vondt i skjeden og er sykt sår der. Så idag så merket jeg at når jeg kom ani klitorisen så var det helt sykt vondt!! Det bare skjærte gjennom hele. Og var ikke borti noe hardt heller. Så tar jeh speil da for å se og det var et stoort kutt over hele klitten som blødde og nå har jeg ikke mer følelse igjen der! Tror faktisk jeg aldri har hatt så vondt før. Har aldri hatt noe plager med dette før og har aldri hatt menssmerter eller noe. Også så jeg at der med forhuden var det små kutt/nupper som gjorde sykt vondt. Hva er det som skjer???? Tør jo ikke å si dettte til mamma..

Anonymous poster hash: 61b53...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lindiana

Har du hatt sex? Det kan være du har fått en kjønnssykdom som gir rifter/blemmer og smerter. Om du er mellom 16 og 20 kan du ta kontakt med en helsestasjon for ungdom for å få en undersøkelse hvor de tester for kjønnssykdommer eller andre plager i underlivet uten at de trenger å si noe til foreldrene dine. Alle som jobber i helsevesnet har taushetsplikt så lenge du er over 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt sex? Det kan være du har fått en kjønnssykdom som gir rifter/blemmer og smerter. Om du er mellom 16 og 20 kan du ta kontakt med en helsestasjon for ungdom for å få en undersøkelse hvor de tester for kjønnssykdommer eller andre plager i underlivet uten at de trenger å si noe til foreldrene dine. Alle som jobber i helsevesnet har taushetsplikt så lenge du er over 16.

Nei har aldri hatt sex! Kan jeg få det selvom jeg ikke har hatt sex?... Nei er desverre ikke over 16 :(

Anonymous poster hash: bb4be...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du barbert deg? Onanert? Gjort noe annet du kan få rifter/kutt av?



Anonymous poster hash: 22491...c5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lindiana

Nei, det er i grunnen svært, svært sjeldent å få kjønnssykdom om man ikke har hatt underlivene i kontakt med hverandre.

Jeg synes du skal snakke med moren din om det eller en annen voksen som du stoler på. Det skal jo ikke være nødvendig for deg å gå rundt å ha vondt. Om du synes det er vanskelig å snakke om kan du kanskje skrive en lapp om du synes det er lettere eller litt mindre flaut. Jeg tror nok moren din vil gjøre det hun kan for å hjelpe deg og at hun ville ønsket at du snakket med henne om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være sopp? Klør du?

helsesøster kan du gå til eller lege.Begge har taushetsplikt - så ingen informasjon du gir kan de fortelle til andre



Anonymous poster hash: e6acf...a8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan være sopp? Klør du?

helsesøster kan du gå til eller lege.Begge har taushetsplikt - så ingen informasjon du gir kan de fortelle til andre

Anonymous poster hash: e6acf...a8c

Dersom pasienten er under 16 har foreldrene krav på å vite om årsaker som går utover pasientens helse. De fleste helsepersonell vil uansett kontakte foreldre til pasienter under 16 år som en del av deres arbeidsrutiner. Det burde uansett ikke hindre TS fra å gå til helsesøster og få hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom pasienten er under 16 har foreldrene krav på å vite om årsaker som går utover pasientens helse. De fleste helsepersonell vil uansett kontakte foreldre til pasienter under 16 år som en del av deres arbeidsrutiner. Det burde uansett ikke hindre TS fra å gå til helsesøster og få hjelp.

Tror de ser an situasjonen litt, om det er nldvendig info for foreldrene. Og det er det jo ikke sikkert det er. Abtakeligvis er det sopp. Man får kjøpt canesten på apoteket reseptfritt.

Anonymous poster hash: 887cb...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...