Gå til innhold

Orkan skriver dagbok!


Gjest orkan

Anbefalte innlegg

Da har du virkelig god tid, ja! Kjenner til eksamensnervene da. De blir jo sterkere når det ikke er mer undervisning også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest orkan

Jeg har slitt sånn med søvnen siste uken, med det resultat at jeg har forskjøvet døgnrytmen noe helt vanvittig. I går stod jeg ikke opp før 14.30 :flau: Hadde rett og slett kommet inn i en ond sirkel, hvor jeg både sovnet og våknet lenge etter normal tid. I dag derimot.. Sovnet vel rundt tre i natt, og var lys våken klokken 06.00. Man kan trygt si at jeg er trøtt! Så trøtt at jeg brøt med alle prinsipper jeg har laget meg og brukte seks dollar på Starbucks :fnise:

Det bunner nok i at jeg er full i nerver og forventninger for alt som skal skje fremover. Nå er det bare 21 dager til jeg er hjemme! Hipp hipp :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest orkan

Hurra! Fremgang i jobbsøkingen. Etter å ha søkt en stund uten å få noe napp satt jeg meg ned og virkelig jobbet med søknadene mine. Merkelig at en så kort tekst kan ta så lang tid å perfeksjonere. Etterpå søkte jeg på to jobber, og plutselig fikk jeg innkallelse til intervju på begge :omg:

Herlighet, jeg gruer meg skikkelig! Krysser fingre og tær, hadde vært så deilig å ha jobb på plass sånn at jeg endelig kan begynne å føle meg litt voksen og nyttig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for intervjuer! Jeg heier på deg :)

Kjekt med livstegn igjen. Hvordan går eksamensinnspurten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orkan

Tusen takk for lykkeønskninger! :)

Eksamensperioden har gått ganske greit så langt, nå har jeg bare siste eksamen igjen og så er jeg ferdig. Det skal bli vanvittig deilig - i år er jo premien høyere enn tidligere. Ferdig utdannet, hjelp! Plutselig tar livet en helt annen vending, fra student til ferdig utdannet med relevant jobb. Om jeg får en av jobbene da :fnise:

Allikevel, det jeg tenker mest på for tiden er nok at jeg reiser hjem om kort tid. Gleder meg så vanvittig mye!

Og en takk til lillebroren min som sa i går at han hadde drømt at flyet mitt styrtet på vei hjem. Jeg er lite nok glad i å fly fra før av, så den kunne han ha spart seg for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orkan

Merker at jeg omtrent bukker under for presset nå. Er så nervøs at jeg er helt kvalm. Først har jeg en eksamen på torsdag som jeg bestå, hvis ikke må jeg gå et helt år om igjen hjemme - noe som er rimelig uaktuelt.

Så er det disse jobbintervjuene og. Jeg kjenner jeg har helt klump i magen.

Gleder meg til denne uken er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orkan

Avslutter med stil! A+ på eksamen, jeg er storfornøyd! Den kom veldig uventet, jeg hadde forventet en B eller B+.Forøvrig ikke første gangen jeg har blitt overrasket med bedre karakter enn forventet her nede, men fyttii så gøy :danse:

Nå er jeg faktisk ferdig utdannet. :sjokkert: :bolledeig: Det er veldig rart å tenkte på. I tillegg oppdaterer jeg mailen min konstant, jeg er så spent på om jeg får jobb eller ikke. Hadde vært utrolig deilig å ha alt i boks allerede før jeg drar hjem. Prøver hardt å ikke få for høye forhåpninger, for å unngå å bli fryktelig skuffet. Det er jaggu ikke lett :fnise:

Nå er det over til det absolutt verste jeg vet. Pakking. Hjelp som jeg hater å pakke. Det er fristende å bare kaste alle tingene mine for å unngå hele problematikken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro, gratulerer med A!!! :strix:

Hvorfor hater du å pakke så fælt egentlig? Synes det er enkelt og fort gjort å pakke jeg, selvom det avhenger av hvor mye man må pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orkan

Så moro, gratulerer med A!!! :strix:

Hvorfor hater du å pakke så fælt egentlig? Synes det er enkelt og fort gjort å pakke jeg, selvom det avhenger av hvor mye man må pakke.

Altså. Skal jeg være helt ærlig er det nok to enkle grunner til at jeg hater å pakke. 1. Jeg er utrolig uorganisert 2. Jeg er fryktelig lat.

Det vil si at pakking for meg tar en hel evighet, fordi jeg mister fokus hele tiden og finner andre ting å gjøre på. I tillegg orker jeg aldri å brette klær, så jeg bare krøller det i en ball og slenger det i kofferten :fnise:

Hallo, jeg har fått JOBB :danse: To jobbtilbud til og med, så da fikk jeg den jeg virkelig virkelig ville ha. Rullet rundt på gulvet som en hund når jeg fikk mailen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også helt ekstremt uorganisert. De siste to gangene jeg har skullet noe hvor jeg måtte pakke, så har jeg glemt ting som bukser, undertøy og gensere. :P Tenker det er jo ikke noe problem å glemme sånne ting når du nå må pakke alt? Eller?

UUUH GRATULERER MED JOBB!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...