Gå til innhold

Hva slags kvinner er her på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av samme tråden om menn. Beskriv deg selv, hvem er du? Enten under nick eller som anonym :)

Anonymous poster hash: ff327...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En helt normal jente på 20 år som syns det er underholdende å diskutere, og å lese om tips og råd osv. Det er interessant og ofte lærerikt!



Anonymous poster hash: 7f5f3...400
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammal røy på 38 som slår av tid på KG. Er god underholdning å lese her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En feminazi som lever og ånder for å undertrykke menn. I ferier drar jeg til Tyrkia og sprer beina for lokale menn, bare for å irritere norske, AP-feminiserte menn som ikke får pult, og frarøve disse et velfortjent ligg. Siden jeg er feminist, så er jeg sikkert drittstygg, med en bmi på godt over 50. Meningene mine har jeg grunnet indoktrinering fra den norske feministstaten, og det er synd på meg som ikke skjønner mer av samfunnet rundt meg. Hvis du ser meg på gata, så rygger du minst en meter.

Eventuelt er jeg bare en mer eller mindre gjennomsnittlig norsk kvinne, som er på KG for å diskutere smått og stort. :)



Anonymous poster hash: 5d764...799
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

78 år gammel kvinne som liker å strikke. Lyden av tastene er artig. Når jeg tapper i vei. Kan skrive mye rart, men som regel prøver jeg å holde meg til seksualforumet og ser på fineste stildr trådene.



Anonymous poster hash: c53b8...e44
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en helt normal ung kvinne (eventuelt jente) på 18 år som har vært her inne en del år nå faktisk, og synes det ofte er kjekt å diskutere her. En del klarer selvfølgelig ikke diskutere saklig her inne, men det gjelder ikke for alle.

Jeg har drevet med politikk en del år og ellers er jeg vel som alle andre. Går på byen en del, har kjæreste, går på skole, gjør lekser, er på café med venninner, synger og lager mat.



Anonymous poster hash: 08c77...61b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En feminazi som lever og ånder for å undertrykke menn. I ferier drar jeg til Tyrkia og sprer beina for lokale menn, bare for å irritere norske, AP-feminiserte menn som ikke får pult, og frarøve disse et velfortjent ligg. Siden jeg er feminist, så er jeg sikkert drittstygg, med en bmi på godt over 50. Meningene mine har jeg grunnet indoktrinering fra den norske feministstaten, og det er synd på meg som ikke skjønner mer av samfunnet rundt meg. Hvis du ser meg på gata, så rygger du minst en meter.

Eventuelt er jeg bare en mer eller mindre gjennomsnittlig norsk kvinne, som er på KG for å diskutere smått og stort. :)

Anonymous poster hash: 5d764...799

Hva? Alle vet jo at kvinnesaks kvinner er en gjeng med avdankede damer godt over 30 som aldri greide å få seg en mann. Du kan ikke forstå hvor deilig det var å være kvinne fra 50-80 tallet. Alt utstyret vi fikk og nesten ingen ting å gjøre i hjemmet. Mens i dag må dere unge piker drive på å slave på lik linje som menn, ha, ha. Om jeg ikke hadde vist bedre var det disse mennene som ble sinte fordi kvinner bare satt der, forstår dem godt jeg da. He, he, snytt for mye dere.

Anonymous poster hash: c53b8...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

En feminazi som lever og ånder for å undertrykke menn.

Anonymous poster hash: 5d764...799

Dette illustrerer faktisk hvordan jeg ser på mange kvinner her inne, lol:

https://www.youtube.com/watch?v=nvYyGTmcP80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 23 år, har galgenhumor, liker rar musikk som omtrent ingen andre hører på. Er litt guttete av meg (liker å kjøre crosser og slike ting), og vil påstå at jeg har bein i nesa og ikke er redd for å si ifra om noe er urettferdig. Så er jeg veldig påståelig, noe som kan være dumt i enkelte situasjoner ;) Så er jeg en negativ person som vinkler det negative til noe morsomt.

Er medlem på KG fordi det er så mye dumme innlegg, spørsmål og svar. Så er det veldig underholdende også!

Endret av koskenkorva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Synes det var bra så langt jeg kom i videoen, bare at hun er så irritabel, men må hoppe til køys.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette illustrerer faktisk hvordan jeg ser på mange kvinner her inne, lol:

https://www.youtube.com/watch?v=nvYyGTmcP80

Hahaha, jeg syns faktisk hun var litt skjønn :fnise:

Anonymous poster hash: 7f5f3...400

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente/kvinne. Jobber innen helse. Omtenksom, snill, sta, utolmodig og omgjengelig. Glad i å trene, lage mat, se serier, være med venner og selvfølgelig geeke. Hater drama og lister meg stille bort om jeg blir innblanda i noe. Er veldig glad i dyr(all slags), og liker meg bedre om natta enn om dagen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette illustrerer faktisk hvordan jeg ser på mange kvinner her inne, lol:

https://www.youtube.com/watch?v=nvYyGTmcP80

Dessverre er det nok slik at noen her inne (virker som om at du er inkludert i noen) tror at feminisme betyr at man da er helt gal og vil at kvinner skal ha mer rettigheter enn menn, når sannheten er at alle som er for likestilling mellom kjønnene er feminister.

Man er altså ikke feminist om man vil ta fra menn deres rettigheter. Dette er en annen diskutsjon selvsagt, men det var et svar på hvordan du ser på mange kvinner her.

Anonymous poster hash: 08c77...61b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente i midten av tyveårene, tar mastergrad i fysikk, er glad i å trene, nyte god mat, liker å lese og er ellers en rolig person. Oppfattes som litt overlegen i blant (vet ikke hvorfor), men samtlige syns jeg er lett å ha med å gjøre. Er nok ikke alltid så interessert i det folk snakker om (sladder, rykter, håndarbeid, barn og paradise hotell), så ofte blir jeg stille og bare lytter. Ler og rister ofte oppgitt på hodet når jeg leser trådene her inne, leser oftere enn jeg skriver innlegg.



Anonymous poster hash: 3c1d4...0ab
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22. Positiv realist fylt av kjærleik som er glad i livet. Livet er natur, dyr, øl, reise, menn, løping og pizza. Og selvfølgelig mennesker utenom menn og.

Jeg henger her fordi jeg syns det er interessant å se hva mennesker sier på Internett kontra virkeligheten. Jeg antar og håper at mange er mer nyansert i det virkelige liv, og at mye blir sagt for å skape diskusjon. For så voldsomt generaliserende mennesker har jeg aldri støtt på. Derfor er de mange kloke hodene her ekstra forfriskende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En feminazi som lever og ånder for å undertrykke menn. I ferier drar jeg til Tyrkia og sprer beina for lokale menn, bare for å irritere norske, AP-feminiserte menn som ikke får pult, og frarøve disse et velfortjent ligg. Siden jeg er feminist, så er jeg sikkert drittstygg, med en bmi på godt over 50. Meningene mine har jeg grunnet indoktrinering fra den norske feministstaten, og det er synd på meg som ikke skjønner mer av samfunnet rundt meg. Hvis du ser meg på gata, så rygger du minst en meter.

Eventuelt er jeg bare en mer eller mindre gjennomsnittlig norsk kvinne, som er på KG for å diskutere smått og stort. :)

Anonymous poster hash: 5d764...799

Huff, jeg får litt dårlig samvittighet for dette tullesvaret mitt når jeg ser de andre svarene, derfor kan jeg fortelle litt mer om meg selv.

Jeg er en kvinne i 20-årene som er student innen samfunnsvitenskap. Jeg liker for eksempel Morrissey, strikking, svømming og å spille piano, og jeg er nesten litt forelsket i Stephen Fry. Nylig har jeg begynt med matlaging, og jeg har blitt litt hekta. Ellers er jeg nok litt lat og bedagelig anlagt. Som person er jeg verken spesielt innadvendt eller spesielt utadvendt, jeg tror jeg blir oppfattet ganske ulikt ut fra situasjon, dagsform og hvem jeg prater med. Jeg har hørt at humoren min oppfattes som litt svart og drøy av noen, men jeg prøver så godt jeg kan å se an hvem og hva jeg tuller med.

Grunnen til at jeg er på KG er fordi jeg liker å diskutere og fordi jeg liker bredden her på forumet. Man kan diskutere aktuelle saker, og man kan utveksle tips og råd om alt fra sminke til tv-serier. Dessuten setter jeg stor pris på at dette forumet har en brukermasse som er såpass bred at man kan lese innspill, ideer og tanker som er ganske lite utbredte i egen omgangskrets. Nye impulser er bra!

Det er sant at jeg er feminist, altså. Bare ikke en sånn karikaturfeminist som kun eksisterer på internettfora. :P

Anonymous poster hash: 5d764...799

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Dette illustrerer faktisk hvordan jeg ser på mange kvinner her inne, lol:

https://www.youtube.com/watch?v=nvYyGTmcP80

Grøss å gru! Hun rødhårede der ville jeg ikke tatt i med ildtang!

Supert med damer som er sterke og har bein i nesa...men et par av dem i klippet her er helt....brrrrrrrr!

Artig å se....han typa hu diskuterer med er helt "cool and calm" og hu dama klikker helt! Litt morsomt også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Huff, jeg får litt dårlig samvittighet for dette tullesvaret mitt når jeg ser de andre svarene, derfor kan jeg fortelle litt mer om meg selv.

Jeg er en kvinne i 20-årene som er student innen samfunnsvitenskap. Jeg liker for eksempel Morrissey, strikking, svømming og å spille piano, og jeg er nesten litt forelsket i Stephen Fry. Nylig har jeg begynt med matlaging, og jeg har blitt litt hekta. Ellers er jeg nok litt lat og bedagelig anlagt. Som person er jeg verken spesielt innadvendt eller spesielt utadvendt, jeg tror jeg blir oppfattet ganske ulikt ut fra situasjon, dagsform og hvem jeg prater med. Jeg har hørt at humoren min oppfattes som litt svart og drøy av noen, men jeg prøver så godt jeg kan å se an hvem og hva jeg tuller med.

Grunnen til at jeg er på KG er fordi jeg liker å diskutere og fordi jeg liker bredden her på forumet. Man kan diskutere aktuelle saker, og man kan utveksle tips og råd om alt fra sminke til tv-serier. Dessuten setter jeg stor pris på at dette forumet har en brukermasse som er såpass bred at man kan lese innspill, ideer og tanker som er ganske lite utbredte i egen omgangskrets. Nye impulser er bra!

Det er sant at jeg er feminist, altså. Bare ikke en sånn karikaturfeminist som kun eksisterer på internettfora. :P

Anonymous poster hash: 5d764...799

Super tråd dette....artig å få litt info om interesser og slikt på dere damene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg er 22. Positiv realist fylt av kjærleik som er glad i livet. Livet er natur, dyr, øl, reise, menn, løping og pizza. Og selvfølgelig mennesker utenom menn og.

Jeg henger her fordi jeg syns det er interessant å se hva mennesker sier på Internett kontra virkeligheten. Jeg antar og håper at mange er mer nyansert i det virkelige liv, og at mye blir sagt for å skape diskusjon. For så voldsomt generaliserende mennesker har jeg aldri støtt på. Derfor er de mange kloke hodene her ekstra forfriskende.

Tror det du skriver her er veldig riktig. Mange holder ikke tilbake av "sunn folkeskikk" slik de kanskje ville gjort om de var ansikt til ansikt med personen de diskuterer med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...