Gå til innhold

Te er vanndrivende for meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Te er vanndrivende for meg, veldig, drikker jeg en kopp te så må jeg tisse ofte de neste timene. Kan ikke kose meg med te på kvelden, som nå som jeg er syk og det hadde vært godt. For da må jeg på do "hele" natta.

Jeg reagerer ikke slik av cola så det er vel neppe koffeinen? Vet at koffein er vanndrivende. Jeg drikker ikke kaffe. Tar ritalin for adhd som er i slekt med koffein og er ofte vanndrivende som bivirkning, men ikke på meg.

Andre som har det sånn?

Anonymous poster hash: 497c1...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Te er vanndrivende. ikke bare på deg.



Anonymous poster hash: 48b2f...4b3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags te er det snakk om? Syns ikke kaffe eller te fungerer vanndrivende på meg i det hele tatt..



Anonymous poster hash: 14817...430
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Jepp. Dummeste jeg gjør er å ha en avslappende frokost før eksamen, hvor jeg drikker te. For så å måtte tisse hele tida under eksamen. Jeg har endelig lært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Te er vanndrivende. Meiner eg har hørt at ein bør drikke eit glass vatn til kvar kopp te. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whitestripes

Te er vanndrivende. Drikker jeg en kopp te, springer jeg på do 2-3 ganger den nærmeste timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er vanlig, hvorfor gidder folk å drikke te? Syns at "alle" elsker te. Jeg drikker te en el to ganger i året, det er godt men den dogåingen er så fæl. Jeg prøvde en periode å drikke te på jobb for ble så lei av vann, endte opp med å sitte på do nesten hele arbeidsdagen, alle de dagene. Hvorfor gidder man det? Trodde at det ikke var vanlig siden andre drikker så mye te.

Jeg drikker helt vanlig te som man kjøper i matbutikken, men nå drikker jeg jo sjeldent te.

Takk for svar

Anonymous poster hash: 497c1...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...