Gå til innhold

Til dere som er kronisk syke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenke meg å starte opp en nettside. Det blir en blanding av blogging og et sted der man kan finne informasjon, trøst og hva annet det skulle være for kronisk syke. Tenker også at det kan handle om mat og trening, og generelt hvordan takle situasjoner sosialt, i arbeid osv.

I første omgang tenker jeg å blogge selv, for så å utvikle og kanskje starte med intervjuer, utvide med flere skribenter osv. Det vil da etter hvert innebære saker om crohns og psoriasis (som jeg har), til å også handle om andre kroniske sykdommer som hemmer en daglig.

Ville du lest noe sånt?



Anonymous poster hash: c29d5...1c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det kunne vært interessant ja. Jeg ville også kanskje prøvd å intervjue mennesker med forskjellige sykdommer, i tillegg som du skriver, ha flere skribenter med sine egne sykdommer.

Jeg ville hvertfall lest det.

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange allerede.Jeg er ikke i din "målgruppe" da jeg ikke leser blogger.


Fb har flere slike grupper også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange allerede.Jeg er ikke i din "målgruppe" da jeg ikke leser blogger.

Fb har flere slike grupper også

Jeg har sett flere bloggere som blogger om sine private ting, men ikke en slik som jeg beskriver. Har du link?

Anonymous poster hash: c29d5...1c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan godt være.

Dersom denne nettsiden blir startet, håper jeg du poster link her.



Anonymous poster hash: ea088...c13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge savnet en bok e.l. som tar for seg hvor psykisk sliten man kan bli av kronisk sykdom. Jeg er ikke deprimert så jeg får ikke psykolog, men jeg ønsker å lære noen mestringstekniker. Hvordan takle dårlig samvittighet når man må avlyse for N'te gang, hvorfan takle sosial isolasjon, hvordan takle sitte alene på julaften osv.

Anonymous poster hash: ef39f...609

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg hruke tid på en blogg om kronisk syke så er jeg ikke interessert i å lese om all muligens kroniske sykdommer som, men faktisk om den jeg har. De du nevner er langt utenfor min sykdom.

Anonymous poster hash: da079...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg hruke tid på en blogg om kronisk syke så er jeg ikke interessert i å lese om all muligens kroniske sykdommer som, men faktisk om den jeg har. De du nevner er langt utenfor min sykdom.

Anonymous poster hash: da079...74a

Tanken er at det etter hvert skal handle om flere. Andre kan komme inn å skrive. Anonymt om de ønsker.

Anonymous poster hash: c29d5...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts igjen til #8

Ser for meg at det er en meny der man kan lete opp sin egen sykdom og lese innlegg innenfor det emnet.



Anonymous poster hash: c29d5...1c9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er i utgangspunktet interessert i den type ting, leser allerede hos chronicbabe.com.



Anonymous poster hash: 97a69...ab9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er i utgangspunktet interessert i den type ting, leser allerede hos chronicbabe.com.

Anonymous poster hash: 97a69...ab9

Anonymous poster hash: c29d5...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er i utgangspunktet interessert i den type ting, leser allerede hos chronicbabe.com.

Anonymous poster hash: 97a69...ab9

Det er første gang jeg har sett noe sånt. Dette blir mer i den retningen jeg tenker, ja, men ikke helt kanskje. Denne dama har litt humor på det virker det som :)

Anonymous poster hash: c29d5...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan vel være interessant for mange, så lenge tekstene ikke blir for akademiske og tørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det kan vel være interessant for mange, så lenge tekstene ikke blir for akademiske og tørre.

Vet at jeg iallfall ikke ønsker å være aaaltfor privat. Jeg tenker at det er begrenset hvor mange detaljer man ønsker å lese om én person. Det skal være innlegg som treffer flere.

Anonymous poster hash: c29d5...1c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...