Gå til innhold

Herrejeans med mye detaljer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen min fortalte han så en del menn med jeans han likte, med mye sømmer og detaljer. Men å spørre disse herrene hvor de var kjøpt, DET gikk ikke an!

Selv vet jeg bare om rockdenim.no, men de var litt voldsomme. Også får jeg litt Tyrkia-vibber av dem.

Noen som vet om noe?

Anonymous poster hash: 4cf94...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ed Hardy lager jeans med mye detaljer, det gjør også Dsquared. Som gutt selv synes jeg slike klær er sykt harry. Chav om du vil.

Det viktigste med buksene er at de passer. Om de ikke passer rett fra butikken så er som oftest nærmeste skredder ikke langt unna.

Selv liker jeg buksene til APC, Acne, Saint Laurent, og Dior. De lager moteriktige jeans som ikke er flashy.



Anonymous poster hash: 90a94...2cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ed Hardy lager jeans med mye detaljer, det gjør også Dsquared. Som gutt selv synes jeg slike klær er sykt harry. Chav om du vil.

Det viktigste med buksene er at de passer. Om de ikke passer rett fra butikken så er som oftest nærmeste skredder ikke langt unna.

Selv liker jeg buksene til APC, Acne, Saint Laurent, og Dior. De lager moteriktige jeans som ikke er flashy.

Anonymous poster hash: 90a94...2cf

Vil anbefale Jacob Cohen og PT05 over Saint Laurent og Dior når du først befinner deg i de prisklassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel og G-star Raw.

Disse. + Replay.

Anonymous poster hash: 9f91d...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boltiten

Hvis han er ute etter mye sømmer (og dyre jeans), så ville jeg anbefalt True Religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde vel nevne at han overhodet ikke skal ha skinny jeans. G-star og Diesel var gode tips, takk! Dior og slikt er nok utelukket og Ed Hardy er vel helst for nye landsmenn 😜

Anonymous poster hash: 4cf94...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...